فهرست مقالات Mahboobeh Asadzadeh


  • مقاله

    1 - تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید
    مدیریت توسعه و تحول , شماره 5 , سال 9 , زمستان 1396
    تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین تبلیغات از طریق پیام کوتاه و قصد خرید با در نظر گرفتن نقش واسط ارزش ویژه برند در نمایندگی های بیمه ملت مشهد در انجام شده است. جهت دستیابی به این هدف به روش نمونه گیری خوشه ای با تخصیص متناسب، 2 نمایندگی از دو نقطه با شرایط فرهنگی و درآم چکیده کامل
    تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین تبلیغات از طریق پیام کوتاه و قصد خرید با در نظر گرفتن نقش واسط ارزش ویژه برند در نمایندگی های بیمه ملت مشهد در انجام شده است. جهت دستیابی به این هدف به روش نمونه گیری خوشه ای با تخصیص متناسب، 2 نمایندگی از دو نقطه با شرایط فرهنگی و درآمدی کاملا متفاوت در مشهد انتخاب و نمونه گیری، به نسبت تعداد مشتریان در هر کدام از نمایندگی ها انجام شده است. این تحقیق برحسب هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی است. برای گردآوری داد ه ها از پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل از نرم افزار اسمارت پی ال اس و اس پی اس اس استفاده شده است. نتایج این مطالعه نشان می دهد که تبلیغات از طریق پیام کوتاه هم به طور مستقیم و هم به واسطه ارزش ویژه برند با قصدخرید به طور معنادار و مثبتی در ارتباط است. همچنین نتایج حاکی از ارتباط عامل مدت زمان استفاده از خدمات، با قصد خرید و ارزش ویژه برند می باشد. پرونده مقاله