فهرس المقالات فاطمه اکبری پشم


  • المقاله

    1 - ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد)
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400
    پژوهش حاضر با هدف ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی مشتریان متناسب با ویژگی‌های داخلی و خارجی آنها در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد می‌باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه جمع‌آوری اطلاعات توصیفی- همبستگی و از نوع تحقیقات اکتشافی است. جامعه‌ی آماری پژ أکثر
    پژوهش حاضر با هدف ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی مشتریان متناسب با ویژگی‌های داخلی و خارجی آنها در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد می‌باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه جمع‌آوری اطلاعات توصیفی- همبستگی و از نوع تحقیقات اکتشافی است. جامعه‌ی آماری پژوهش در مرحله‌ی اول به‌صورت کیفی شامل 30 نفر از خبرگان آشنا به موضوع و در مرحله‌ی کمی نیز شامل مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد است. سپس با استفاده از روش GT تعداد 100 کد استخراج شد که متشکل از 20 مضمون پایه و 5 مضمون سازمان‌دهنده است. تحلیل عناصر مؤثر با استفاده از نرم‌افزار SPSS(22) انجام شده است. پس از دستیابی به مدل، در مرحله‌ی دوم پژوهش از پرسشنامه محقق‌ساخته استفاده شده است. به‌طور کلی، تحلیل نتایج پژوهش نشان می‌دهد؛ عوامل فردی، عوامل روان‌شناختی، ویژگی‌های محیط، ویژگی‌های محصول و عوامل اجتماعی- فرهنگی به‌عنوان عوامل مؤثر بر رفتار خرید تصادفی مشتریان شناسایی شده‌اند. تفاصيل المقالة