فهرس المقالات سید نجم الدین موسوی المقاله 1 - طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک امید محمدی علی پیرزاد سید نجم الدین موسوی مدیریت بازاریابی , العدد 54 , السنة 17 , بهار 1401 المقاله 2 - رابطۀ درک رهبری اقتدارگرا و رفتارهای انحرافی کارکنان در محل کار با میانجیگری نقض قرارداد روانشناختی 10.30486/jsrp.2020.1879007.2071 سید النجم الدین موسوی محسن عارف نژاد فریبرز فتحی چگنی مهدیه سپهوند دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی , العدد 1 , السنة 22 , بهار 1400 المقاله 3 - شناسایی مقولههای موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقولهها با استفاده از راهبرد نظریه مفهومسازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد) 10.30495/imj.2022.1951730.1746 omid mohammadi ali pirzad Sayed Najmuddin Mousavi مدیریت صنعتی , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 2022 المقاله 4 - ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.3.3 سید نجم الدین موسوی مریم مؤمنی فاطمه اکبری پشم مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 5 - شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) 20.1001.1.22520104.1401.14.54.4.1 روح اله نگهداری نیا علی پیرزاد سید نجم الدین موسوی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401