فهرس المقالات صمد عالی المقاله 1 - اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) 10.30495/jomm.2023.72388.2027 سعیده صادقی افجه حسین بوداغی خواجه نوبر بهناز خوش طینت صمد عالی مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402 المقاله 2 - طراحی مفهوم سیستم پذیری شرکتی در پیاده سازی و اجرای رویکرد بازاریابی چابک مهدی عابدینی صمد عالی مرتضی هنرمند عظیمی مجتبی مالکی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 3 - بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطهمند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری غلامرضا احمدی صمد عالی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1398 المقاله 4 - بررسی موانع ارتقای بهرهوری در بخش دولتی 20.1001.1.27169979.1392.7.2.3.4 صمد عالی علیرضا بافنده زنده مدیریت بهرهوری , العدد 25 , السنة 7 , تابستان 1392 المقاله 5 - مدلسازی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری 20.1001.1.22518827.1401.11.42.2.1 صغری تقی پور صمد عالی علیرضا بافنده زنده حکیمه نیکی جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1401 المقاله 6 - ساخت و اعتبارسنجی ابزار سنجش ارزش مشارکت حاصل از تجربه گردشگران 20.1001.1.22518827.1401.11.43.4.5 صغری تقی پور صمد عالی علیرضا بافنده زنده حکیمه نیکی جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1401 المقاله 7 - ارائه مدلی برای تعیین پیشایندهای مشارکت مشتری در صنعت هتلداری: دیدگاه دو طرفه ارزش 20.1001.1.22518827.1401.11.44.4.7 میترا مبینی صمد عالی علیرضا بافنده زنده هوشنگ تقی زاده جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1401 المقاله 8 - ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش پیشایندهای مشارکت مشتری مبتنی بر دیدگاه دو طرفه ارزش (مطالعه موردی : هتلهای 5 ستاره تبریز و مشهد) 20.1001.1.22518827.1402.12.47.4.0 میترا مبینی صمد عالی علیرضا بافنده زنده هوشنگ تقی زاده جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1402 المقاله 9 - کشف دانش حاکم بر ویژگیهای جمعیتشناختی مشتریان در انتخاب بانکها با استفاده از قوانین انجمنی در داده کاوی 10.30495/jmemiau.2023.707592 ناصر قبولی علیرضا بافنده زنده صمد عالی مهندسی مدیریت نوین , العدد 4 , السنة 9 , پاییز 1402 المقاله 10 - فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک 20.1001.1.22285067.1398.25.72.2.1 ناصر قبولی علیرضا بافنده زنده صمد عالی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 25 , بهار 1398