فهرس المقالات محمد طالقانی المقاله 1 - تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی رضا طیران محمد طالقانی بازاریابی خدمات عمومی , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1402 المقاله 2 - The Effect of Competitive Advantage Strategies on Customer Loyalty: Mediated role of Brand Identification and Brand Awareness (Case study: Parsian Insurance customers) 20.1001.1.23222301.2021.7.4.10.1 10.30495/jsm.2021.1943132.1550 Samira Falahatgar Mousa Rezvani Chamanzamin Mohammad Taleghani Journal of System Management , العدد 5 , السنة 7 , پاییز 2021 المقاله 3 - طراحی سیستم ارزیـابی عملکرد بـر مبنای شاخص¬های الزامات صنایع خـودروسـازی با استفاده از مدل تلفیقی 1AHP و 2 TOPSISو منطق رادار در مدل تعالی سازمانی EFQM3 (موردکاوی: تأمین-کنندگان شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران) محمد طالقانی ناصر حمیدی سید علیرضا موسوی فر مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 4 , زمستان 1391 المقاله 4 - شناسایی و طبقه بندی تنگناها و چالش های فعالیت های تحقیق و توسعه ای در نظام اداری محمد طالقانی مهران مهدی زاده مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 8 , تابستان 1395 المقاله 5 - ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری محمد طالقانی زینب حقگوفرد مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 9 , پاییز 1396 المقاله 6 - تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات (IT) بر بهره وری شرکت برق منطقه ی استان گیلان محمد طالقانی محسن محمد نوربخش لنگرودی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1393 المقاله 7 - تأثیر بازدیدهای قبلی و رضایت گردشگران از یک مقصد بر قصد بازگشت مجدد آنها (مطالعه موردی: گردشگران سلامت) عاطفه شعبانی محمد طالقانی جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1392 المقاله 8 - The Impact of Supply Chain Management on Industrial Efficiency and Technical Performance (Case Study: Engineering New Enterprises of Guilan Province, Northern of Iran) Ataollah Taleghani Mohammad Taleghani Mohsen Shafieyan Iranian Journal of Optimization , العدد 2 , السنة 10 , زمستان 2018 المقاله 9 - Supplier selection in the sustainable supply chain: The application of analytic hierarchy process and fuzzy data envelopment analysis 20.1001.1.25885723.2019.11.1.5.4 Hamidreza Rezaee Mohammad Taleghani Mohsen Shafieyan Tara Nikandam Iranian Journal of Optimization , العدد 2 , السنة 11 , زمستان 2019 المقاله 10 - Important Issues in Multiple Response Optimization Mohammad Taleghani Iranian Journal of Optimization , العدد 1 , السنة 3 , زمستان 2011 المقاله 11 - عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مبتنی بر رفتار مشتریان محمد طالقانی فروزش فلاح حسن پور مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1393 المقاله 12 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر همنوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری محور در بانک صادرات استان تهران نرگس دل افروز محمد طالقانی سپهر واشقانی فراهانی مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1393 المقاله 13 - بررسی همسویی استراتژیهای کسبوکار و فناوری اطلاعات در شرکت بیمه البرز محمد طالقانی سید رضا ریاضی مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1392 المقاله 14 - بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان) نرگس دل افروز محمد طالقانی مصطفی فرحزاد مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1392 المقاله 15 - طراحی و تبیین مدلی جهت بسترسازی برای بروز خلّاقیت در مؤسسات خدمات فنّی مهندسی کشور (مطالعۀ مورد: مؤسسات پژوهش محور) محمد طالقانی فرزانه صانعی مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1391 المقاله 16 - تبیین مدل بومی عوامل مؤثّر بر فرهنگ تعاونی (موردکاوی: بخش کشاورزی استان گیلان) محمد طالقانی جعفر عزیزی مهندسی مدیریت نوین , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1392 المقاله 17 - سنجش کیفیت خدمات در هلدینگ صنایع تجهیزات نفت فرانک تبریزی محمد طالقانی نرگس دل افروز مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1391 المقاله 18 - اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید نرگس دل افروز محمد طالقانی حدیثه سلطانی مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1393 المقاله 19 - تعیین مؤلفه های تأثیرگذار در برند آفرینی شهری (مطالعه موردی: شهر پره سر) 20.1001.1.25385968.1401.17.1.11.1 شهرام شهابی نرگس دل افروز علی قلی پور سلیمانی محمد طالقانی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1401 المقاله 20 - Feasibility of Farmers’ Participation in Optimal Irrigation Management System (Case of Guilan Province) محمد طالقانی International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 1 , السنة 6 , زمستان 2016 المقاله 21 - Organic Agriculture: Food for Future Green Consumers in Iran یلدا رحمتی غفرانی محمد طالقانی ابراهیم چیرانی International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 2 , السنة 7 , بهار 2017 المقاله 22 - Modern Strategies of Marketing the New Dairy Products in Iran 20.1001.1.21595852.2022.12.3.1.4 مریم کاظمی ایمن آبادی محمد طالقانی نرگس دل افروز International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 4 , السنة 12 , تابستان 2022 المقاله 23 - Strategies and Tactics for the Development of Fruit and Vegetable Export from Iran to Russia 20.1001.1.21595852.2023.13.1.4.0 رحمت على صابرى حقایق طهمورث حسنقلیپور هاشم آقازاده محمد طالقانی International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 1 , السنة 13 , زمستان 2023 المقاله 24 - Factors Affecting Farmers' Satisfaction: Case of Agricultural Production Cooperatives in Guilan Province, Iran محمد طالقانی مهران مهدی زاده International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 5 , السنة 6 , پاییز 2016 المقاله 25 - تبیین اثرات به کارگیری سبک های رهبری پدرسالارانه و اصیل در سازمان های دولتی و غیردولتی؛ مبتنی بر مقایسه تطبیقی مهران مهدی زاده سحر اسدزاده منجیلی محمد طالقانی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1398 المقاله 26 - طراحی مدل جامع جانشینپروری در نظام مدیریتی کشور با رویکرد فراترکیب محمد طالقانی ابراهیم علیزاده عبدالحسین پیکرنگار مهران مهدی زاده مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1402 المقاله 27 - طراحی الگوی زیرساختی پیادهسازی مدیریت دانش در شرکتهای دولتی استان گیلان امیر شعبانپور محمد طالقانی صاحب بدری مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 4 , السنة 6 , پاییز 1402 المقاله 28 - ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت) رضا مزرعه فراهانی مریم اوشک سرایی غلامرضا محفوظی محمد طالقانی بازاریابی خدمات عمومی , العدد 3 , السنة 2 , پاییز 1403 المقاله 29 - A Dynamic Model for Assessing the Sustainability of Small and Medium Sized Enterprises 10.22094/QJIE.2024.1184391 Shohreh Alfi Mohammad Taleghani Mohammad Reza Vatanparast Mahdi Homayounfar Journal of Optimization in Industrial Engineering , العدد 37 , السنة 17 , پاییز 2024