فهرس المقالات مهدی کروبی


  • المقاله

    1 - تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
    علوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , العدد 1 , السنة 19 , بهار 1402
    تحقیق حاضر با هدف تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، دارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری درهتل های5 ستاره استان آذربایجان شرقی،شامل: هتل های پارس ائل گلی و شهریار در فروردین 1395صورت پذیرفته است. داده های مورد نیاز برای این تحق أکثر
    تحقیق حاضر با هدف تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، دارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری درهتل های5 ستاره استان آذربایجان شرقی،شامل: هتل های پارس ائل گلی و شهریار در فروردین 1395صورت پذیرفته است. داده های مورد نیاز برای این تحقیق با روش نمونه گیری غیر تصادفی در دسترس از میهمانان هتل های 5 ستاره شهر تبریز و با ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است.تحقیق حاضر،ازنظر هدف،کاربردی و براساس روش گردآوری داده ها،توصیفی و از نوع پیمایشی است. همچنین از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart pls به منظور تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه میهمانان هتل های 5 ستاره شهرتبریز می باشد. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به برند،کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد به برند تأثیر مثبت و معناداری دارد.کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد به برند بر وفاداری به برند تأثیر مثبت و معناداری دارد. و همچنین نشان داده شد که کیفیت خدمات دارای بزرگترین مقدار ضریب مسیر است و تأثیر آن نسبت به سایر متغیرها بر وفاداری به برند بیشتر است. تفاصيل المقالة