فهرس المقالات شهلا بهاری المقاله 1 - تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) جعفر بهاری شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری جغرافیایی سرزمین , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1396 المقاله 2 - ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز) جعفر بهاری شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری جغرافیایی سرزمین , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 1399 المقاله 3 - تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز) 1105 جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری مرجان بذله علوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , العدد 1 , السنة 19 , بهار 1402 المقاله 4 - تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی:هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران) 1912-1249 جعفر بهاری شهلا بهاری سمیرا محمدی علوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 1400 المقاله 5 - تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز) جعفر بهاری شهلا بهاری حامد بهاری جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 1 , السنة 9 , بهار 1399 المقاله 6 - تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1396 المقاله 7 - بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهر تبریز) جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 4 , السنة 6 , پاییز 1396 المقاله 8 - بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز) جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1396 المقاله 9 - تأثیر کیفیت خدمات پلیس بر تصویر مقصد و قصد بازدید دوباره گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز) جعفر بهاری شهلا بهاری حامد بهاری جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1398 المقاله 10 - تأثیر تصویر مقصد بر شخصیت مقصد و رضایت گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران داخلی شهر تبریز) جعفر بهاری سمیرا محمدی شهلا بهاری حامد بهاری جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1399 المقاله 11 - ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی(مطالعه موردی : شهر تبریز ) جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری جغرافیایی فضای گردشگری , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 12 - تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز) جعفر بهاری شهلا بهاری مرجان بذله مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1396 المقاله 13 - تأثیر رسانه ها بر ترویج گردشگری غذایی در شهرستان بجنورد؛ در مراحل پیش از سفر، هنگام سفر و پس از آن جعفر بهاری شهلا بهاری سمیرا محمدی علوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , العدد 46 , السنة 20 , بهار 1403 المقاله 14 - بررسي نقش واسط رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر شیراز) جعفر بهاری شهلا بهاری علوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , العدد 47 , السنة 20 , تابستان 1403 المقاله 15 - تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای پنج ستاره شهر تبریز) 20.1001.1.22285229.1395.7.26.10.1 جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری پژوهش و برنامه ریزی شهری , العدد 26 , السنة 7 , پاییز 1395