فهرس المقالات Masood Siyyari المقاله 1 - ارتقا سطح حرفه ای معلمان زبان با افزایش کفایت جمعی از طریق همکاری آنان در یک بستر غیرحضوری 10.30495/dk.2022.1950705.2419 آزاده ذاکری پرویز مفتون پرویز بیرجندی مسعود سیری تفسیر و تحلیل متون زبان و ادبیات فارسی (دهخدا) , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1401 المقاله 2 - ارتقا سطح حرفه ای معلمان زبان با افزایش کفایت فردی از طریق همکاری آنان در یک بستر غیرحضوری 10.30495/dk.2022.1960536.2520 آزاده ذاکری پرویز مفتون پرویز بیرجندی مسعود سیری تفسیر و تحلیل متون زبان و ادبیات فارسی (دهخدا) , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 3 - Developing and Validating an English Language Teacher Commitment Questionnaire (ELTCQ) in Iran High Schools 10.30486/relp.2023.1985308.1460 Akram Bagheri Masood Siyyari Mojgan Rashtchi Research in English Language Pedagogy , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 2024 المقاله 4 - The Power of Executing Preceding Cognitively Simple Listening Tasks in the Quality of the High-Complex Task: Synchronous Probe into ± Spatial Reasoning Demand and ± Single Task Dimensions 10.30486/RELP.2024.897155 Malak Ziba Mehrinejad Masood Siyyari Research in English Language Pedagogy , العدد 28 , السنة 12 , تابستان 2024 المقاله 5 - Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran 10.71528/2024.24011098 Sanaz Behboudi Nazhame Massoud Siyyari Gholamreza Abbasian Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL) , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 2024 المقاله 6 - The Relationship Between Three Components of CAF in Learners’ Oral Performance at Different Proficiency Levels 10.30495/jal.2020.683555 کاظم نجمی مسعود سیری غلامرضا عباسیان Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 13 , پاییز 2020 المقاله 7 - Effect of Self-regulation Instruction on L2 Motivational Self-system and Reading Comprehension of Iranian EFL Learners https://doi.org/10.30495/TTLT.2024.1047023 Sepideh Vafakhah Parviz Maftoon Masood Siyyari Journal of Language and Translation , العدد 2 , السنة 14 , بهار 2024 المقاله 8 - 5E-Based Online Activities and English Language Students’ Reading and Listening Performances 10.30495/ttlt.2022.1960287.2129 ملیسا وفائی کیا سیده سوسن مرندی مسعود سیری Journal of Language and Translation , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 9 - 5E-Based Online Activities and English Language Students’ Reading and Listening Performances 10.30495/ttlt.2024.709369 Melissa Vafaeikia Seyyedeh Susan Marandi Masood Siyyari Journal of Language and Translation , العدد 1 , السنة 14 , زمستان 2024 المقاله 10 - The Effect of Negotiated Syllabus on the Reading Comprehension of ESP Students 20.1001.1.20088590.2019.9.4.9.3 Golnaz Peyvandi Maryam Azarnoosh Masood Siyyari Journal of Language and Translation , العدد 5 , السنة 9 , پاییز 2019 المقاله 11 - The Effect of Negotiated Syllabus on Autonomy of ESP Students: A Mixed Methods Study 20.1001.1.20088590.2021.11.3.8.4 10.30495/ttlt.2021.683481 Golnaz Peyvandi Maryam Azarnoosh Masood Siyyari Journal of Language and Translation , العدد 4 , السنة 11 , تابستان 2021 المقاله 12 - Relationship between L2 Motivational Self-system and Self-regulated Learning (SRL): A Case of EFL Learners in Iran پرویز مفتون Sepideh Vafakhah Masood Siyyari Journal of Language and Translation , ستأتي المقالات قريبًا