فهرس المقالات ماندان مومنی المقاله 1 - Identify the components of meaningful marketing hierarchy 20.1001.1.2676640.2021.5.1.10.4 Mahsan Hajirasouliha Bahram Kheiri Mandan Momeni Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 1 , السنة 5 , زمستان 2021 المقاله 2 - ارائه و آزمون مدل کیفیت خدمات برای مدیریت رستورانها در جامعه اسلامی ابوالقاسم احمدی اعظم رحیمی نیک ماندان مومنی رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1402 المقاله 3 - شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.9.0 حمید طهماسبی فرد بهرام خیری ماندان مومنی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 4 - مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی سید مهدی برازنده ماندان مومنی کاوه تیمورنژاد مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 5 - ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد ابوالقاسم احمدی اعظم رحیمی نیک ماندان مومنی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401