فهرس المقالات بهرام خیری المقاله 1 - ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال 10.30495/jmfr.2022.20719 راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , تابستان 1401 المقاله 2 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس متینه فتحعلی بهرام خیری مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 3 - بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفهها، پیشایندها، پیامدها): تعاملها، تقابلها زهره علی اسماعیلی بهرام خیری مدیریت بازاریابی , العدد 40 , السنة 13 , پاییز 1397 المقاله 4 - هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کار آفرینانه مدیران سازمان های غیردولتی در ایران بهرام خیری محمد جواد نائیجی منصوره عباسعلی زاده مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388 المقاله 5 - ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) عبدالحمید ابراهیمی بهرام خیری سمیه یادگاری نیارکی مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388 المقاله 6 - ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.49.14.4 حمید علیزاده بهرام خیری عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 7 - شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند وحید رضا نصابی بهرام خیری حمیدرضا یزدانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401 المقاله 8 - شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.9.0 حمید طهماسبی فرد بهرام خیری ماندان مومنی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 9 - ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای 20.1001.1.22520104.1398.11.44.7.3 سید فرهنگ آبرومندی بهرام خیری احمد ودادی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 10 - الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1399.12.48.8.9 راضیه کوکبی کامبیز حیدرزاده بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 11 - تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانک ملی ایران در استان تهران محمد نجف زاده ضیاالدین سید عباس حیدری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 12 - ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) 20.1001.1.22520104.1401.14.53.5.0 مریم خواجوی بهرام خیری احمد ودادی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1401 المقاله 13 - ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند 20.1001.1.22520104.1400.13.51.14.8 وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 14 - طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) وحید نامنی بهرام خیری منصوره علیقلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402 المقاله 15 - ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد وحید جواهری عباس حیدری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1402 المقاله 16 - بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE رضا شعبانی پژمان جعفری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 63 , السنة 16 , پاییز 1403 المقاله 17 - بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان 20.1001.1.22520104.1390.3.12.1.7 بهرام خیری مولود سادات فرازنده مهر حامد رضی پور مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1390 المقاله 18 - بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند 20.1001.1.22520104.1390.3.12.4.0 بهرام خیری محمد سعید زمانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1390 المقاله 19 - عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل 20.1001.1.22520104.1392.5.20.2.8 بهرام خیری مریم عبدلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 5 , زمستان 1392 المقاله 20 - بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری 20.1001.1.22520104.1390.3.9.3.3 وحیدرضا میرابی بهرام خیری ساناز رضایی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1390 المقاله 21 - بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری 20.1001.1.22520104.1388.1.1.5.5 بهرام خیری محمد فضلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1388 المقاله 22 - نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیتهای درونی و بیرونی سازمان 20.1001.1.22520104.1388.1.2.8.0 بهرام خیری محمدجواد نائیجی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1388 المقاله 23 - بررسی نقش تعدیلگر ارزشهای لذتگرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند 20.1001.1.22520104.1393.6.22.7.4 بهرام خیری شبنم ملکیان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 6 , تابستان 1393 المقاله 24 - تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری 20.1001.1.22520104.1390.3.11.6.0 بهرام خیری وحیدرضا میرابی سید ایمان موسویان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 3 , پاییز 1390