فهرس المقالات عبداله نعامی المقاله 1 - بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) 20.1001.1.22520104.1396.9.34.7.9 عبداله نعامی مجتبی محمدی پور بهمن نقدی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 9 , تابستان 1396 المقاله 2 - بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) عبداله نعامی سیده شیما افتخاری سینجانی علی اکبر شهری مجارشین مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 2 , تابستان 1396