فهرس المقالات مهدی روح الامینی المقاله 1 - Designing a grocery store attractiveness model on the purchase intention of young customers with an emphasis on the reference group 10.22034/ssyj.2023.1980144.1273 Beyza Ghasemi Mehdi Rouholamini Ali Sorayaei Sociological of Studies of youth , العدد 1 , السنة 15 , بهار 2024 المقاله 2 - Explaining the model of impulse buying behavior of young generation consumers with a mixed approach (Case study: Hypereme chain stores) 10.22034/ssyj.2022.1951764.1231 Elham Fasih Mehdi Rouholamini Shahrbanoo Gholipour Sociological of Studies of youth , العدد 1 , السنة 14 , بهار 2023 المقاله 3 - Designing the Impulse Buying pattern of young generation customers based on the Grounded Theory Approach 10.22034/ssyj.2022.1951763.1230 Elham Fasih Mehdi Rouholamini Shahrbanoo Gholipour Sociological of Studies of youth , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 2022 المقاله 4 - شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار مریم غیاث ابادی فراهانی مهدی روح الامینی پیمان غفاری اشتیانی شهربانو قلی پور فریدونی مدیریت سبز , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1403 المقاله 5 - شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب بهرام غفاری شهربانو قلی پور فریدونی مهدی روح الامینی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 10 , السنة 3 , پاییز 1403