فهرس المقالات shahrbanoo gholipour المقاله 1 - ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی 10.30495/jisds.2007.21346 مهدی روح الامینی یوسف ادیب شهربانو قلی پور فریدونی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386 المقاله 2 - ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی 10.30495/jisds.2022.20852 یوسف ادیب مهدی روح الامینی شهربانو قلی پور فریدونی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401 المقاله 3 - Explaining the model of impulse buying behavior of young generation consumers with a mixed approach (Case study: Hypereme chain stores) 10.22034/ssyj.2022.1951764.1231 Elham Fasih Mehdi Rouholamini Shahrbanoo Gholipour Sociological of Studies of youth , العدد 1 , السنة 14 , بهار 2023 المقاله 4 - Designing the Impulse Buying pattern of young generation customers based on the Grounded Theory Approach 10.22034/ssyj.2022.1951763.1230 Elham Fasih Mehdi Rouholamini Shahrbanoo Gholipour Sociological of Studies of youth , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 2022 المقاله 5 - شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار مریم غیاث ابادی فراهانی مهدی روح الامینی پیمان غفاری اشتیانی شهربانو قلی پور فریدونی مدیریت سبز , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1403