فهرس المقالات فریز طاهری کیا المقاله 1 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 2 - تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران محمدعلی عبدالوند لیلا آندرواژ زهرا عطف ایمان قاسمی همدانی مدیریت بازاریابی , العدد 43 , السنة 14 , تابستان 1398 المقاله 3 - طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی 10.30495/jomm.2022.63352.1871 محمد یونسی فریز طاهری کیا علیرضا روستا سیاوش احمدی چهره برق مدیریت بازاریابی , العدد 56 , السنة 17 , پاییز 1401 المقاله 4 - طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک ایمان اخباراتی فریز طاهری کیا سید مهدی جلالی مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 5 - طراحی الگوی قیمتگذاری ارزش برند در شرکتهای تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک حمید خیلنژاد فریز طاهریکیا سیدمهدی جلالی بیتا تبریزیان دانش سرمایهگذاری , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1403 المقاله 6 - Designing and Identifying the Variables of the Pricing Model for the Company’s Brand Value in Merger and Acquisition Strategies 20.1001.1.23222301.2020.6.1.10.8 10.30495/jsm.2020.673655 Hamid Kheilnejad Fariz Taherikia Seyyed Mahdi Jalali Bita Tabrizian Journal of System Management , العدد 2 , السنة 6 , زمستان 2020