فهرس المقالات غلامرضا تیزفهم فرد المقاله 1 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 2 - طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 10 , السنة 3 , پاییز 1403