فهرس المقالات فخرالدین معروفی المقاله 1 - ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان 10.30495/jomm.2023.73109.2043 سیامک آزادی فرشید نمامیان فخرالدی معروفی علیرضا مرادی مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402 المقاله 2 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت فرشید نمامیان علی میر فخرالدین معروفی علیرضا مرادی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401 المقاله 3 - طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب علی میر فرشید نمامیان فخرالدین معروفی علیرضا مرادی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1400