فهرس المقالات اعظم رحیمی نیک المقاله 1 - ارائه الگوی استراتژی اثربخش جذب واحدهای نوپا در مراکز رشد ایران 20.1001.1.27169979.1398.13.2.8.1 10.30495/qjopm.2019.666899 داود پایدارفرد محمود احمدپور داریانی ناصر میرسپاسی اعظم رحیمی نیک مدیریت بهرهوری , العدد 49 , السنة 13 , تابستان 1398 المقاله 2 - طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول 20.1001.1.22520104.1400.13.51.2.6 وحید نقشینه ارجمند سینا نعمتی زاده مهدی کریمی زند اعظم رحیمی نیک مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 3 - طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران نیکا حبیبی اعظم رحیمی نیک فریده حق شناس کاشانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 62 , السنة 16 , تابستان 1403 المقاله 4 - شناسایی شبکه مضامین بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای در راستای بهبود توسعه اجتماعی با تأکید بر فرآیند STP مهناز صولتی اعظم رحیمی نیک سید عباس حیدری مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 63 , السنة 16 , تابستان 1403 المقاله 5 - شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP مهناز صولتی اعظم رحیمی نیک سید عباس حیدری نوآوری در مدیریت ورزشی , العدد 10 , السنة 3 , تابستان 1403