فهرس المقالات سینا نعمتی زاده المقاله 1 - طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی 10.30495/jmfr.2023.70667.2769 هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزا حسن حسینی سینا نعمتی زاده آینده پژوهی مدیریت , العدد 134 , السنة 34 , پاییز 1402 المقاله 2 - ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی 10.30495/jomm.2023.73416.2049 یاسمین گل افشان یوسفی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده ماندان مومنی مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402 المقاله 3 - A Comparative Study Of Behavioral Responses Of Green Hotel Customers In Iran And A European Country 10.30495/ccd.2023.1982580.1199 Majid Alizadeh Sina Nematizadeh Hassan Esmailpour Creative City Design , العدد 1 , السنة 6 , زمستان 2023 المقاله 4 - Investigating the Impact of Word of Mouth Advertising on Customer Experience Management in the Dental Equipment Industry Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process 20.1001.1.22519904.2022.15.2.9.9 10.22094/joie.2022.1945838.1916 Shaghayegh Shakiba Tabar Sina Nematizadeh Hamidreza Saeednia Journal of Optimization in Industrial Engineering , العدد 33 , السنة 15 , پاییز 2022 المقاله 5 - ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان سیامک کردستانی عباس حیدری سینا نعمتی زاده مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 5 , بهار 1393 المقاله 6 - ارزیابی کسبوکارهای مقاومتی در جهت افزایش میزان رفتارهای تابآورانه در صنایع خدماتی هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزا حسن حسینی سینا نعمتی زاده مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 3 , السنة 14 , پاییز 1402 المقاله 7 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران) 20.1001.1.22520104.1398.11.44.10.6 فائزه هدایت نظری زهره دهدشتی شاهرخ سینا نعمتیزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 8 - ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزاحسن حسینی سینا نعمتی زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 61 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 9 - بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.17.6 سید مجید سید حسینی سینا نعمتی زاده میر فیض فلاح مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399 المقاله 10 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 سیدوحید جبارزاده سید عباس حیدری سینا نعمتیزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 11 - طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول 20.1001.1.22520104.1400.13.51.2.6 وحید نقشینه ارجمند سینا نعمتی زاده مهدی کریمی زند اعظم رحیمی نیک مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 12 - تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی 20.1001.1.22520104.1400.13.49.1.1 مهدیه اتحاد سینا نعمتی زاده اعظم رحیمی نیک منوچهر منطقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 13 - شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو 20.1001.1.22520104.1400.13.51.3.7 حسین صافی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده منوچهر منطقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 14 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 فائزه محمدی سینا نعمتی زاده سید عباس حیدری حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 15 - شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری مجید علی زاده سینا نعمتی زاده حسن اسماعیل پور مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 61 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 16 - عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری 20.1001.1.22520104.1389.2.6.7.4 سینا نعمتی زاده محمدجواد سراجی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1389