فهرس المقالات اسداله کردناییج المقاله 1 - تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) 10.30495/jomm.2022.63707.1877 مائده معصومی اسدالله کردناییج اصغر مشبکی مدیریت بازاریابی , العدد 55 , السنة 17 , تابستان 1401 المقاله 2 - تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران وحید صداقت آهنگری حسین زاده سید حمید خداداد حسینی اسدا... کردناییج منصوره لولاآور مدیریت فرهنگی , العدد 41 , السنة 12 , پاییز 1397 المقاله 3 - مدل سطح بندی عوامل موثر بر به کارگیری راهبرد سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) حسین غضنفری سید حمید خداداد حسینی اسدالله کرد نائیج عادل آذر دانش سرمایهگذاری , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1398 المقاله 4 - مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ 20.1001.1.22285067.1396.23.65.1.2 محمد طالاری سیدحمید خداداد حسینی اسداله کردنائیج عادل آذر پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 23 , تابستان 1396 المقاله 5 - شناسایی و مفهوم پردازی قابلیتهای پویا به منظور سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات 20.1001.1.22285067.1399.26.77.1.7 آرمان دیلمی عضدی سیدحمید خداداد حسینی اسداله کردنائیج اصغر مشبکی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 26 , تابستان 1399 المقاله 6 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 امیر نیک کار محمد حقیقی محمد علی شاه حسینی اسداله کردنائیج پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 26 , زمستان 1399 المقاله 7 - ارائه الگوی توسعه گردشگری مبتنی بر نقش رسانه با بکارگیری رویکرد فراترکیب 10.30495/jzpm.2021.28423.3935 فاطمه حاج محمد اسدالله کردنائیج حمیدرضا یزدانی محمد میره ای برنامه ریزی منطقه ای , العدد 49 , السنة 13 , بهار 1402