List of Articles اسداله کردناییج Article 1 - تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) 10.30495/jomm.2022.63707.1877 Maedeh Masoumi Asadollah Kordenaeij Asghar Moshabaki Jounal of Marketing Management , Issue 55 , Year , Summer 2022 Article 2 - تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران Vahid Sedaghat Ahangari Hossein Zadeh Seyed Hamid Khodadad Hosseini Asadollah Kordnaeij Mansooreh Lola’avar Journal of Cultural Management , Issue 41 , Year , Autumn 2019 Article 3 - مدل سطح بندی عوامل موثر بر به کارگیری راهبرد سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) Hossein Ghazanfari Seyed Hamid Khodadad Hosseini Asadolah Kord Naeij Adel Azar Journal of Investment Knowledge , Issue 4 , Year , Winter 2019 Article 4 - مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ 20.1001.1.22285067.1396.23.65.1.2 mohamad talari seyed hamid khodadad Hosseini asadolah kordnaeij adel azar Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Autumn 2017 Article 5 - شناسایی و مفهوم پردازی قابلیتهای پویا به منظور سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات 20.1001.1.22285067.1399.26.77.1.7 Arman Deilami Azodi seyed hamid khodadad Hosseini asadolah kordnaeij asghar moshabaki Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Autumn 2020 Article 6 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 Amir Nikkar mohamad haghighi Mohammad Ali shahhoseini asadolah kordnaeij Strategic Management Researches , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 7 - ارائه الگوی توسعه گردشگری مبتنی بر نقش رسانه با بکارگیری رویکرد فراترکیب 10.30495/jzpm.2021.28423.3935 fatemeh hajmohammad asadollah kordnaeij Hamaidreza yazdani Mohammad mirehei Regional Planning , Issue 49 , Year , Spring 2023