فهرس المقالات مهدی روح الامینی المقاله 1 - ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس سید عارف اصغرزاده شیاده مهدی روح الامینی شیبا معصومی آزاده کیاپور مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 2 - طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد 10.30495/jomm.2023.71246.2003 بیضاء قاسمی مهدی روح الامینی علی ثریائی مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402 المقاله 3 - ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی 10.30495/jisds.2007.21346 مهدی روح الامینی یوسف ادیب شهربانو قلی پور فریدونی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386 المقاله 4 - بررسی و الویت بندی عوامل بازاریابی اجتماعی موثر بر ارتقا فروش محصولات دیجیتال با استفاده از تکنیک بهترین-بدترین (BWM) یوسف ادیب مهدی روح الامینی شهربانو قلی پور فریدونی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 64 , السنة 16 , پاییز 1403