فهرس المقالات محبوبه زارع زاده مهریزی المقاله 1 - بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی محبوبه زارع زاده مهریزی محمد میرمحمدی صدرآبادی اکرم اقبالی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی محبوبه زارع زاده مهریزی محمد میرمحمدی صدرآبادی مدیریت بازاریابی , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1394