List of Articles karim hamdi Article 1 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران Mohammad Jani Karim Hamdi Hosein Vazifehdust Vahid Reza Mirabi Future study Management , Issue 116 , Year , Summer 2019 Article 2 - ارائه مدل کسب و کار فنبازارها در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر shahrzad Houshmandynia karim hamdi Serajeddin Mohebbi Afsaneh ZamaniMoghadam Future study Management , Issue 123 , Year , Summer 2020 Article 3 - تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت behrooz nemati hossine vazifeh dust karim hamdi Future study Management , Issue 136 , Year , Spring 2024 Article 4 - پیش بینی مولفه های کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر (با بررسی آینده انرژی و سناریوهای آن تا افق 2050 و توسعه انرژیهای نو و سیاستهای جهانی و نقش آن در کشور) 10.30495/jmfr.2022.59993.2439 shahrzad hoshmandynia karim hamdi Sirajeddin Mohebbi afsaneh Zamani Moghaddam Future study Management , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 5 - ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی 10.30495/enkn.2023.72097.1068 شهرزاد هوشمندی نیا Karim Hamdi Sirajuddin mohebbi Afsaneh Zamani Moghaddam Entrepreneurship Knowledge , Issue 8 , Year , Winter 2023 Article 6 - طراحی مدل با ابعاد عوامل مؤثر و نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی 10.30495/jisds.2007.21288 hamidreza nemati Karim Hamdi seyed abbas heydari mohammad hasan behzadi Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 5 , Year , Winter 2008 Article 7 - بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر تجربه خرید مشتریان بهعنوان پیشبینی کننده وفاداری به فروشگاه: نقش تعدیلگری شواهد فیزیکی 10.30495/jisds.2021.19453 Kamal Ghalandari Karim Hamdi Maryam Khalili Araghi Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 4 , Year , Winter 2021 Article 8 - نقش بی تفاوتی اجتماعی در بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی در جوامع رو به توسعه 10.30495/jisds.2007.21334 sara hamidi Karim Hamdi Mohammad Hassan Behzadi Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 5 , Year , Winter 2008 Article 9 - اقتصاد شهری و نهادهای مالی، تحلیل و ارائه مدل نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی (مطالعه موردی: بانک ملت) hamidreza nemati karim hamdi Territory , Issue 2 , Year , Autumn 2020 Article 10 - عوامل موثر در گسترش مهاجرت به کلانشهر تهران کریم حمدی سروش فتحی Urban Management Studies , Issue 5 , Year , Winter 1388 Article 11 - ارائه چارچوب نظری تعیین عوامل موثر برآمادگی سازمانی جهت اجرای مدیریت ریسک پروژه ها Karim Hamdi Hamideh Reshadatjoo Hossein Hjghanbari Urban Management Studies , Issue 4 , Year , Autumn 2014 Article 12 - ارائه مدل طبقه بندی هوشمند مبتنی بر شبکه عصب مصنوعی پرسپترون (MLP) و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در خدمات بازاریابی دیجیتال برای اولویت بندی ریسک نقدینگی و سرمایه گذاری Alireza Ashouri Roudposhti Hormoz Mehrani Karim Hamdi Journal of Investment Knowledge , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 13 - طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.6.5 Majid Mirzamohammadi karim hamdi Mehrdad Navabakhsh Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020 Article 14 - ارزیابی شیوههای سهامی سرمایه گذاری خارجی در مُدل سلسلهمراتبی با استفاده از الگوریتم شش مرحله ای تاپسیس 20.1001.1.22519165.1396.8.30.7.3 Gholamreza Amini Khiabani Karim Hamdi Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 15 - ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال 20.1001.1.22285067.1399.26.77.3.9 Alireza AshouriRoudposhti hormoz mehrani Karim Hamdi Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Autumn 2020 Article 16 - نقش پویاییهای برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) 20.1001.1.22285067.1395.22.61.6.2 Gholamreza Amini Khiabani Karim Hamdi Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Autumn 2016 Article 17 - گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران mahsa karbalaei hassan hossein vazifehdoost karim hamdi Journal of Operations Management , Issue 1 , Year , Summer 2022 Article 18 - تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند سید هادی سید فضلی vahidreza mirabi karim hamdi Future study Management , Issue 4 , Year , Winter 2024