List of Articles حسین وظیغه دوست Article 1 - ارایه الگوی مدیریت جذب توریسم سلامت درآینده ایران mania Aminzadeh Ali Hajiha Hossein Vazifehdust Fereydon Rahnama roodposhti Future study Management , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 2 - برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی Amin Ardalan Hossein Vazifehdust Hashem Nikoomaram Future study Management , Issue 116 , Year , Summer 2019 Article 3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران Mohammad Jani Karim Hamdi Hosein Vazifehdust Vahid Reza Mirabi Future study Management , Issue 116 , Year , Summer 2019 Article 4 - شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران) Iliya Amini Nezhad Hossein Vazifeh Doost Afsaneh Zamani Moghadam Future study Management , Issue 4 , Year , Winter 2020 Article 5 - تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت behrooz nemati hossine vazifeh dust karim hamdi Future study Management , Issue 136 , Year , Spring 2024 Article 6 - عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران 10.30495/jmfr.2022.21095 Hossein Vazifehdust Hamid Reza saeednia فروزنده عظیمی Future study Management , Issue 1401 , Year , Summer 2022 Article 7 - شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی farid gharavi Hosein Vazifehdust Karimkarim Hamdi Future study Management , Issue 135 , Year , Autumn 2023 Article 8 - طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد 10.30495/jmfr.2022.65027.2613 Shahram Bayat Afsaneh Zamani Moghadam Hossein Vazifehdost Future study Management , Issue 1401 , Year , Summer 2022 Article 9 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی 10.30495/jmfr.2022.65043.2618 vahidreza mirabi mahboubeh porgoo Hamideh Reshadatjoo hossein vazifehdoust Future study Management , Issue 133 , Year , Autumn 2023 Article 10 - ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی atiyeh moradi Hossein vazifehdust Entrepreneurship Knowledge , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 11 - تاثیر قابلیتهای تجارت الکترونیک و کارآفرینی بینالملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکتهای دانش بنیان fatemeh shahdkar vahid keshtiaray Hossein vazifehdust Entrepreneurship Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 12 - رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران شادی ادیبی فرد حسین وظیفه دوست Journal of healthcare management , Issue 6 , Year , Summer 2018 Article 13 - بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله) hosein vazifehdust behrooz gholipoor hamed abbasi Jounal of Marketing Management , Issue 30 , Year , Spring 2016 Article 14 - اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی 10.30495/jomm.2023.69893.1980 Shahram Bayat Afsaneh Zamani Moghadam Hossein Vazifeh Doost Jounal of Marketing Management , Issue 61 , Year , Winter 2024 Article 15 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری H. Vazifehdoost R. Omidzade Jounal of Marketing Management , Issue 20 , Year , Autumn 2013 Article 16 - ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر سپرده و دارایی بانک سپه در تهیه مدل راهبردی با استفاده از سیستم تصمیمگیری سلسله مراتبی و سیستم معادلات همزمان (مطالعه موردی) masoud khorani karim Hamdi Hossein vazifehdust Journal of Investment Knowledge , Issue 2 , Year , Summer 2022 Article 17 - طراحی الگوی اقتصادی خرید کالای ساخت داخل با تاکید بر مقوله های انگیزشی مشتریان Rozita Dadkhah Ali Hajiha kambiz Heidarzadeh Hossein vazifehdust Journal of Investment Knowledge , Issue 1 , Year , Summer 2022 Article 18 - مدل تأمین مالی فعالیتهای کارآفرینی با رویکرد مشارکت جمعی: مطالعهای از کسبوکارهای دانشبنیان bahman eskandari hosain vazifedoost parivash Jafari morteza mousakhani Journal of Investment Knowledge , Issue 5 , Year , Winter 2024 Article 19 - Conceptualization and Design of a Digital Content Marketing Model Using Structural Equation Approach Kamran Feizi Hormoz Mehrani Hossein Vazifehdust Ehsan Sadeh Agricultural Marketing and Commercialization Journal , Issue 15 , Year , Spring 2024 Article 20 - طراحی مدل مفهومی اکوسیستم کسبوکارهای استارتآپی حملونقل هوشمند Fateme Kafshdoz Mohammadi Gholam Hossein Hosseininia mohammad reza Meiguonpoory hossein vazifehdust Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 21 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی mahboubeh porgoo vahidreza mirabi Hamideh Reshadatjoo Hossein Vazifehdust Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 22 - شناسایی عوامل مرتبط با عملکرد شرکتها با تأکید بر برنامههای بازاریابی سبز 20.1001.1.28210050.1400.1.1.3.1 حسین وظیفه دوست فصلنامه مدیریت سبز , Issue 1 , Year , Winter 2024 Article 23 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی Hadi Ghadimi Hossein Vazifehdust vahid reza mirabi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2023 Article 24 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) مهدی نعیمی نظام آباد Hossein Vazifehdust Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 25 - تأثیر روشهای تأمین مالی کارآفرینی بر مشارکت جمعی در کسب و کارهای دانش بنیان The Impact of Entrepreneurship Financing Methods on Collective Participation in Knowledge-Based Businesses 20.1001.1.25383833.1400.15.57.12.9 10.30495/fed.2021.687930 بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی Financial Economics , Issue 5 , Year , Winter 1400 Article 26 - طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته 20.1001.1.22520104.1399.12.48.11.2 mahin dolati Mirzahasan Hosseini Hossein Vazifehdoost Jamshid Edalatian- Shahriari Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 27 - تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) Ahmad Fallah Hoseini Hosein Vazifehdust Ehsaneh Nejadmohammad Nameghi Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 28 - آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل 20.1001.1.22520104.1398.11.41.4.4 حمید اکبریه حسین وظیفه دوست عباس صالح اردستانی Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1398 Article 29 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) 20.1001.1.22520104.1397.10.39.8.7 مجید هلالی فرد حسین وظیفه دوست Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 1397 Article 30 - تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.18.3 Mehdi Naeimi Nezamabad Hossein Vazifehdust Mohammad Ali Abdolvand Behnaz Khodayari Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2020 Article 31 - طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی mania Aminzadeh Ali Hajiha hosain vazifehdost Fereydon Rahnama roodposhti Strategic Management Researches , Issue 3 , Year , Autumn 2023 Article 32 - ارائه مدل پیشبینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک 20.1001.1.22285067.1394.21.57.4.5 hosain vazifehdost tayebeh zangeneh Strategic Management Researches , Issue 2 , Year , Autumn 2015 Article 33 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4 Forouzandeh Azimi hosain vazifehdost Hamidreza saeednia Strategic Management Researches , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 34 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آیندهپژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8 mahboubeh porgoo vahidreza mirabi Hamideh Reshadatjoo hosain vazifehdost Strategic Management Researches , Issue 4 , Year , Winter 2021 Article 35 - بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار 20.1001.1.22285067.1396.23.66.6.9 hosain vazifehdost hosein khajehnobar maryam abdoli Strategic Management Researches , Issue 4 , Year , Winter 2017 Article 36 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی ali reza salehi hossine vazifeh dust parviz saeedi Abdolaziz Paghghe Strategic Management Researches , Issue 1 , Year , Spring 2024 Article 37 - گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران mahsa karbalaei hassan hossein vazifehdoost karim hamdi Journal of Operations Management , Issue 1 , Year , Summer 2022 Article 38 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی مرتبط با علت یا سببی (با تاکید بر مدیریت سبز درچارچوب مسئولیت های اجتماعی) با رویکرد کیفی بر اساس نظریه داده بنیاد Alireza Salehi Hossein Vazifehdust parviz saeedi Abdolaziz Paghghe فصلنامه مدیریت سبز , Upcoming Articles