List of Articles ESMAEIL HASAN POOOR Article 1 - Designing the Causal Sensory Impulses Model in Creating a Positive Brand Image (Case Study: Dairy Industry) 20.1001.1.23222301.2019.5.4.8.5 Abdolkarim Tazesh Esmaeil Hassanpour Qorughchi Vahi Reza Mirabi Mohammad Hossein Ranjbar Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2019 Article 2 - Providing a Comprehensive Branding Pattern for Organic Product with a Sensory Marketing Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.4.11.8 Bentolhoda Kohanzahedani Esmaeil Hassanpour Qorughchi Vahid Reza Mirabi Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2019 Article 3 - طراحی مدل تکانه های حسی به منظور ایجاد تصویر مثبت برند (مورد مطالعه: صنعت لبنیات) ABDOLKARIM TAZESH esmaeil hasanpour qorughchi VahidReza Mirabi Journal of Industrial Strategic Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 4 - ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: صنعت گردشگری استان فارس) mahmood maarefi hooshang asadollah esmaeil hasanpour qorughchi Journal of Industrial Strategic Management , Issue 1 , Year , Summer 2020 Article 5 - شناسایی آسیب ها و استراتژی های مورد نیاز الگوی مدیریت چرخه عمر برای توسعه خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان) 10.30495/fed.2023.702197 Samira Shafaei Yamchelou Esmaeel Hasanpoor Mohammadhosein Ranjbar Financial Economics , Issue 2 , Year , Autumn 2023 Article 6 - تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای 20.1001.1.22520104.1399.12.47.2.1 Zahra aghelfadiheh esmail hasanpour vahid reza mirabi mahdi bagheri Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2020