فهرست مقالات ESMAEIL HASAN POOOR مقاله 1 - Designing the Causal Sensory Impulses Model in Creating a Positive Brand Image (Case Study: Dairy Industry) 20.1001.1.23222301.2019.5.4.8.5 Abdolkarim Tazesh Esmaeil Hassanpour Qorughchi Vahi Reza Mirabi Mohammad Hossein Ranjbar Journal of System Management , شماره 5 , سال 5 , پاییز 2019 مقاله 2 - Providing a Comprehensive Branding Pattern for Organic Product with a Sensory Marketing Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.4.11.8 Bentolhoda Kohanzahedani Esmaeil Hassanpour Qorughchi Vahid Reza Mirabi Journal of System Management , شماره 5 , سال 5 , پاییز 2019 مقاله 3 - طراحی مدل تکانه های حسی به منظور ایجاد تصویر مثبت برند (مورد مطالعه: صنعت لبنیات) ABDOLKARIM TAZESH esmaeil hasanpour qorughchi VahidReza Mirabi مدیریت صنعتی , شماره 5 , سال 14 , زمستان 2020 مقاله 4 - ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: صنعت گردشگری استان فارس) mahmood maarefi hooshang asadollah esmaeil hasanpour qorughchi مدیریت صنعتی , شماره 1 , سال 15 , بهار 2020 مقاله 5 - شناسایی آسیب ها و استراتژی های مورد نیاز الگوی مدیریت چرخه عمر برای توسعه خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان) 10.30495/fed.2023.702197 سمیرا شفائی یامچلو اسماعیل حسن پور محمدحسین رنجبر اقتصاد مالی , شماره 2 , سال 17 , تابستان 1402 مقاله 6 - تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای 20.1001.1.22520104.1399.12.47.2.1 زهرا عاقل فدیهه اسماعیل حسن پور حمیدرضا میرابی مهدی باقری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1399