List of Articles حامد بهاری Article 1 - تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) jafar bahari شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری Territory , Issue 5 , Year , Winter 2018 Article 2 - ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز) jafar bahari shahla bahari مرجان بذله hamed bahari Territory , Issue 4 , Year , Winter 2020 Article 3 - تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز) jafar bahari Shahla Bahari Hamed bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 1 , Year , Summer 2020 Article 4 - تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) jafar bahari Banafsheh Farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 5 , Year , Winter 2018 Article 5 - بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهر تبریز) jafar bahari Banafsheh Farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 4 , Year , Winter 2017 Article 6 - بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز) jafar bahari banafsheh farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 7 - تأثیر کیفیت خدمات پلیس بر تصویر مقصد و قصد بازدید دوباره گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز) jafar bahari Shahla Bahari Hamed bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 4 , Year , Winter 2019 Article 8 - تأثیر تصویر مقصد بر شخصیت مقصد و رضایت گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران داخلی شهر تبریز) jafar bahari Samira Mohammadi Shahla Bahari Hamed bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 5 , Year , Winter 2021 Article 9 - ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی(مطالعه موردی : شهر تبریز ) jafar bahari banafsheh farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Geographical Journal of Tourism Space , Upcoming Articles Article 10 - تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای پنج ستاره شهر تبریز) 20.1001.1.22285229.1395.7.26.10.1 جعفر Bahari بنفشه Farahani Sh Bahari مرجان Bazleh حامد Bahari Journal of Research and Urban Planning , Issue 26 , Year , Autumn 2016