List of Articles شهلا بهاری Article 1 - تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) jafar bahari شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری Territory , Issue 5 , Year , Winter 2018 Article 2 - ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز) jafar bahari shahla bahari مرجان بذله hamed bahari Territory , Issue 4 , Year , Winter 2020 Article 3 - تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز) 1105 جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری مرجان بذله geographical sciencesعلوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , Issue 1 , Year , Spring 1402 Article 4 - تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی:هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران) 1912-1249 جعفر بهاری شهلا بهاری سمیرا محمدی geographical sciencesعلوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , Issue 4 , Year , Autumn 1400 Article 5 - تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز) jafar bahari Shahla Bahari Hamed bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 1 , Year , Summer 2020 Article 6 - تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) jafar bahari Banafsheh Farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 5 , Year , Winter 2018 Article 7 - بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهر تبریز) jafar bahari Banafsheh Farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 4 , Year , Winter 2017 Article 8 - بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز) jafar bahari banafsheh farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 9 - تأثیر کیفیت خدمات پلیس بر تصویر مقصد و قصد بازدید دوباره گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز) jafar bahari Shahla Bahari Hamed bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 4 , Year , Winter 2019 Article 10 - تأثیر تصویر مقصد بر شخصیت مقصد و رضایت گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران داخلی شهر تبریز) jafar bahari Samira Mohammadi Shahla Bahari Hamed bahari Journal of Geography and Environmental Studies , Issue 5 , Year , Winter 2021 Article 11 - ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی(مطالعه موردی : شهر تبریز ) jafar bahari banafsheh farahani Shahla Bahari Marjan Bazleh Hamed Bahari Geographical Journal of Tourism Space , Upcoming Articles Article 12 - تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز) جعفر بهاری شهلا بهاری مرجان بذله Journal of Modern Management Engineering , Issue 5 , Year , Winter 1396 Article 13 - تأثیر رسانه ها بر ترویج گردشگری غذایی در شهرستان بجنورد؛ در مراحل پیش از سفر، هنگام سفر و پس از آن jafar bahari Shahla Bahari Samira Mohammadi geographical sciencesعلوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , Issue 46 , Year , Spring 2024 Article 14 - بررسي نقش واسط رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر شیراز) jafar bahari Shahla Bahari geographical sciencesعلوم جغرافیایی (جغرافیای کاربردی) , Issue 47 , Year , Spring 2024 Article 15 - تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای پنج ستاره شهر تبریز) 20.1001.1.22285229.1395.7.26.10.1 جعفر Bahari بنفشه Farahani Sh Bahari مرجان Bazleh حامد Bahari Journal of Research and Urban Planning , Issue 26 , Year , Autumn 2016