List of Articles حسین صفرزاده Article 1 - Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.2.8.1 Fatemeh Noorshargh Hasan Esmailpour Hossein Safarzadeh Behrooz Ghasemi Journal of System Management , Issue 2 , Year , Spring 2019 Article 2 - تبیین الگوی عدالت سازمانی بر حسب گروههای کاری در صنعت بانکداری golnaz Mehdi Asri Hossein Safarzadeh mohamad reza Rabiee mandajin Human Resources Excellence , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 3 - کنکاشی پیمایشی پیرامون عدالت سازمانی در سپهر شبکه بانکی (مورد مطالعه:کارشناسان و مدیران بانک خصوصی) 10.30495/THR.1403.1037892 Golnaz Mehdi Asri Hossein safarzadeh Mohammad reza Rabiee mandejin Transformational Human Resources , Issue 10 , Year , Summer 2024 Article 4 - پیمایشی در باب عدالت سازمانی بر حسب گروههای کاری ( مورد مطالعه: بانک دولتی) golnaz Mehdi Asri Hossein Safarzadeh Mohammad Reza rabiee mandejin Journal of Human Capital Empowerment , Issue 5 , Year , Winter 2024 Article 5 - شناسایی انگیزههای تبلیغات توصیهای الکترونیکی در رسانههای اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان 10.30495/fed.2023.705600 Rosha Makvandi Hossein Safarzadeh Hassan Esmaeilpour Mansoureh Aligholi Financial Economics , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 6 - ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.10.0 hamidreza kojouri vahidreza mirabi hosin safarzadeh Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 7 - عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری 20.1001.1.22520104.1401.14.55.12.1 Farzin Nematbakhsh Abkenar Mansoure Aligholi seyed kamran Nourbakhsh Hossein Safarzadeh Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2022 Article 8 - ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر 20.1001.1.22520104.1400.13.51.1.5 Hamidreza Azimi vahidreza mirabi hossein safarzadeh Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 9 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 faezeh mohammadi sina nematizadeh seyed abbas heydari hossein safarzadeh Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 10 - طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروههای کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی Golnaz Mehdi Asri Hossein Safarzadeh Mohammad Reza Rabiee Mandejin Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 11 - بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.17.2 Fatemeh noorshargh Hasan Esmailpour Hossein Safarzadeh Behrooz Ghasemi Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2020 Article 12 - بررسی وجود حافظه بلندمدت در شاخص قیمت ارزهای دیجیتال 20.1001.1.22519165.1398.10.40.8.8 Shima Alizadeh hossein safarzadeh Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 4 , Year , Autumn 2019