List of Articles سیدعباس حیدری Article 1 - Identifying the Factors Affecting Consumer Perceptions on Product Safety and Model Presentation (Case study: Home Appliances Consumers) 20.1001.1.22519904.2022.15.1.11.9 10.22094/joie.2021.1907025.1781 Saeed Ahmadian Seyed kamran Nourbakhsh Ghasemali Bazaee Seyed Abbas Heydari Journal of Optimization in Industrial Engineering , Issue 32 , Year , Spring 2022 Article 2 - ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.49.14.4 hamid alizadeh Bahram kheiri Seyed Abbas Heydari Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 3 - طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع 20.1001.1.22520104.1401.14.54.3.0 Sayed Mehdi Ahmadi Afshar abbas heidari mina jamshidi Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 4 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 Seyyed Vahid Jabbarzade Seyyed Abbas Heydari Sina Nematizadeh Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2020 Article 5 - نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی 20.1001.1.22520104.1399.12.48.21.2 Leila Kordnaeij SAbbas Haydari Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 6 - ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) Alireza Tayebi Mehdi Karimi Zand Sayyed Abbas Heidari Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 7 - تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.25.5 saeed ahmadian seyed kamran Nourbakhsh Ghasemali Bazayee Seyed Abbas Heydari Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2021 Article 8 - تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانک ملی ایران در استان تهران mohammad najafzadeh ziaodin Sayyed Abbas Heidari Bahram Kheiri Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 9 - طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.19.3 Alireza Tayebi Mehdi Karimi Zand sayyedabbas heidari Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 10 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 faezeh mohammadi sina nematizadeh seyed abbas heydari hossein safarzadeh Journal of Business Management , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 11 - ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری Reza Jafari Afshar Seyyed Abbas Heidari Journal of Business Management , Issue 62 , Year , Summer 2024 Article 12 - مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی saghar zarinkamar azam rahiminik Seyyed Abbas Heidari Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 13 - الگوی مدیریت شهر الکترونیکی با رویکرد توسعه اقتصاد الکترونیکی برای حضور در بازارهای بینالمللی 10.30495/jupm.2022.29398.4065 seyyed abbas heidary Farhad Sheidaei Journal of Research and Urban Planning , Upcoming Articles