List of Articles بهرام خیری Article 1 - وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج B. Kheiry M. Samei Nasr M. Azimpour Khujin Jounal of Marketing Management , Issue 20 , Year , Autumn 2013 Article 2 - بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید B. Kheiry Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Spring 2008 Article 3 - ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری B. Kheiry N. Nobandegani Jounal of Marketing Management , Issue 6 , Year , Spring 2009 Article 4 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل) seyed kamran noorbakhsh bahram kheiri leila pashang Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 4 , Year , Winter 2013 Article 5 - بـررسی تأثیر ارتقا استانداردهای اخلاقی و بهبـود هنجـارهای ذهنی در کـاهش تمایل به خریـد مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابهِ اصل Saeed Jalalian Bahram Kheyri Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Autumn 2013 Article 6 - تحلیل اجتماعی و ارائه مدل بومی تاثیرگذاری تصویر برند مراکز خرید تهران بر رفتار مشتریان خانم mona manian bahram kheiri Social Science Quarterly , Issue 4 , Year , Winter 2022