فهرس المقالات بهرام خیری المقاله 1 - وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج بهرام خیری محمود سمیعی نصر محمد عظیم پور خورجین مدیریت بازاریابی , العدد 20 , السنة 8 , پاییز 1392 المقاله 2 - بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید بهرام خیری مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 3 , بهار 1387 المقاله 3 - ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری بهرام خیری نغمه نوبندگانی مدیریت بازاریابی , العدد 6 , السنة 4 , بهار 1388 المقاله 4 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل) سید کامران نوربخش بهرام خیری لیلا پشنگ مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 4 , پاییز 1391 المقاله 5 - بـررسی تأثیر ارتقا استانداردهای اخلاقی و بهبـود هنجـارهای ذهنی در کـاهش تمایل به خریـد مصرف کننده از کالای با نام تجاری مشابهِ اصل سعید جلالیان بهرام خیری مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 5 , تابستان 1392 المقاله 6 - تحلیل اجتماعی و ارائه مدل بومی تاثیرگذاری تصویر برند مراکز خرید تهران بر رفتار مشتریان خانم مونا مانیان بهرام خیری علوم اجتماعی , العدد 4 , السنة 16 , پاییز 1401