• Home
  • فرید گنجی

    List of Articles فرید گنجی


  • Article

    1 - تحلیل ویژگی‌های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    Knowledge Management in Sport Journal , Issue 8 , Year , Autumn 2023
    پژوهش حاضر با هدف تحلیل ویژگی‌های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه‌ای در اینستاگرام (مطالعه موردی: وریا غفوری) انجام شد. نویسندگان مقاله تعداد 86 پست به اشتراک گذاشته در صفحه رسمی اینستاگرام وریا غفوری را در طول فصل 1400/1401 تجزیه و تحلیل و بر اساس ویژگی‌های شخصیت برند ورزشک More
    پژوهش حاضر با هدف تحلیل ویژگی‌های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه‌ای در اینستاگرام (مطالعه موردی: وریا غفوری) انجام شد. نویسندگان مقاله تعداد 86 پست به اشتراک گذاشته در صفحه رسمی اینستاگرام وریا غفوری را در طول فصل 1400/1401 تجزیه و تحلیل و بر اساس ویژگی‌های شخصیت برند ورزشکار طبقه‎بندی شدند. نمونه کمی شامل 86 پست و 617/210/18 لایک و 030/038/1 کامنت بود. نتایج تجزیه‌ و تحلیل صفحه اینستاگرام وریا غفوری نشان داد که این ورزشکار بیشترین تمرکز خود را به ترتیب بر ویژگی مرد خانواده، ورزشی، شیک و به‌روز، مردانه، خوشحال، سخت‌کوش، مؤثر، نمایشی، موفقیت‌آمیز، قدرشناس، دلگرم، شخصیت حقوقی، الهام‌بخش، حامی، خشن و زمخت، خونسرد، هیجان‌انگیز، رهبر و سرزنده اختصاص داده است. نتایج نشان می‌دهد که ویژگی‌هایی با محتوای؛ ورزشی، موفقیت‌آمیز، شخصیت حقوقی، حامی، مرد خانواده، قدردانی، شیک و به‌روز، قوی، مؤثر، سخت‌کوش و غیره به ترتیب بیشترین میانگین تعداد لایک‌ها و ویژگی‌هایی با محتوای؛ مرد خانواده، سخت‌کوش، شخصیت حقوقی، هیجان‌انگیز، ورزشی، موفقیت‌آمیز، حامی، رهبر، مؤثر، قوی به‎ترتیب بیشترین میانگین تعداد کامنت‌های دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام این ورزشکار را به خود اختصاص داده‌اند. نتایج پژوهش حاضر، اهمیت نوع تولید محتوای انجام شده از سوی ورزشکاران را در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای طرفداران و دنبال‎کنندگان را برجسته کرده و با درک بهتر پاسخ دنبال‎کنندگان (لایک و کامنت) بسترهای لازم برای ایجاد یک شخصیت برند قوی برای ورزشکاران حرفه‎ای را از طریق شبکه‌های بصری برای ورزشکاران و مدیران برنامه‎های آنان فراهم می‎کند. Manuscript profile