فهرست مقالات فاطمه کریم وند مقاله 1 - الگوی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در سفر مشتری با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیرهای هایپرمی) 10.30495/jss.2020.1912888.1246 فاطمه کریم وند ندا سلیمانی محمود علمی مطالعات جامعه شناسی , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1399 مقاله 2 - ارائه الگوی ارتباط با مشتری مبتنی بر نقاط تماس در سفر مشتری با رویکرد کیفی فراترکیب فاطمه کریم وند ندا سلیمانی محمود علمی مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 1 , سال 11 , بهار 1399