فهرست مقالات Mohsen Khounsiavash مقاله 1 - بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی فاطمه خانمحمدی محسن خون سیاوش محمد علی عبدالوند مدیریت بازاریابی , شماره 45 , سال 14 , زمستان 1398 مقاله 2 - بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند محسن خون سیاوش الیکا امیراصل مجید محمدی پور پامساری مدیریت بازاریابی , شماره 36 , سال 12 , پاییز 1396 مقاله 3 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) امیرحسین صمدزاده محمد علی عبدالوند محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , شماره 51 , سال 16 , تابستان 1400 مقاله 4 - تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران زهرا مهدوی ثابت محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , شماره 53 , سال 16 , زمستان 1400 مقاله 5 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری 10.30495/jomm.2023.69332.1969 عباس فلاح نژاد محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , شماره 58 , سال 18 , بهار 1402 مقاله 6 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , شماره 64 , سال 19 , پاییز 1403 مقاله 7 - Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship 20.1001.1.23222301.2019.5.2.3.6 Nahid Reihani Mohamad- Ali Abdolvand kambiz Heidarzadeh Mohsen Khounsiavash Journal of System Management , شماره 2 , سال 5 , بهار 2019 مقاله 8 - طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار عباس فلاح نژاد محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش پژوهش های بازاریابی اسلامی , شماره 1 , سال 1 , زمستان 1401 مقاله 9 - A Bounded Additive Model for Efficiency Evaluation in Two-Stage Production Systems With Negative Data Hamidreza Babaei Asil Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Zohreh Moghaddas Iranian Journal of Optimization , شماره 1 , سال 14 , زمستان 2022 مقاله 10 - Evaluation of the Performance in Dynamic Network Data Envelopment Analysis with Undesirable Outputs 20.1001.1.25885723.2021.13.3.2.9 Mohammad Najari Alamuti Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Zohreh Moghadas Iranian Journal of Optimization , شماره 4 , سال 13 , تابستان 2021 مقاله 11 - طراحی مدل رفتارخرید مصرفکننده آرایشی بهداشتی و مد با استفاده از بازاریابیدیجیتال در سلامت روان افراد با رویکرد ترکیبی سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بهداشت و درمان , شماره 53 , سال 15 , پاییز 1403 مقاله 12 - Comprehensive performance evaluation of Iranian banking groups: A group two-stages data envelopment analysis Mohammad Sajjad Shahbazifar Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Fereshteh Koushki Iranian Journal of Optimization , مقالات زودآیند مقاله 13 - Machine Learning-driven Group Ranking in Data Envelopment Analysis: Applications in the Banking Sector Mohammad Sajjad Shahbazifar Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Fereshteh Koushki Iranian Journal of Optimization , شماره 4 , سال 15 , تابستان 2023 مقاله 14 - Comprehensive Performance Evaluation of Iranian Banking Groups: A Group Two-Stages Data Envelopment Analysis Mohammad Sajjad Shahbazifar Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Fereshteh Koushki Iranian Journal of Optimization , شماره 2 , سال 15 , بهار 2023