فهرس المقالات Mohsen Khounsiavash المقاله 1 - بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی فاطمه خانمحمدی محسن خون سیاوش محمد علی عبدالوند مدیریت بازاریابی , العدد 45 , السنة 14 , زمستان 1398 المقاله 2 - بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند محسن خون سیاوش الیکا امیراصل مجید محمدی پور پامساری مدیریت بازاریابی , العدد 36 , السنة 12 , پاییز 1396 المقاله 3 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) امیرحسین صمدزاده محمد علی عبدالوند محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 4 - تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران زهرا مهدوی ثابت محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 53 , السنة 16 , زمستان 1400 المقاله 5 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری 10.30495/jomm.2023.69332.1969 عباس فلاح نژاد محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402 المقاله 6 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1403 المقاله 7 - Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship 20.1001.1.23222301.2019.5.2.3.6 Nahid Reihani Mohamad- Ali Abdolvand kambiz Heidarzadeh Mohsen Khounsiavash Journal of System Management , العدد 2 , السنة 5 , بهار 2019 المقاله 8 - طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار عباس فلاح نژاد محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1401 المقاله 9 - A Bounded Additive Model for Efficiency Evaluation in Two-Stage Production Systems With Negative Data Hamidreza Babaei Asil Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Zohreh Moghaddas Iranian Journal of Optimization , العدد 1 , السنة 14 , زمستان 2022 المقاله 10 - Evaluation of the Performance in Dynamic Network Data Envelopment Analysis with Undesirable Outputs 20.1001.1.25885723.2021.13.3.2.9 Mohammad Najari Alamuti Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Zohreh Moghadas Iranian Journal of Optimization , العدد 4 , السنة 13 , تابستان 2021 المقاله 11 - طراحی مدل رفتارخرید مصرفکننده آرایشی بهداشتی و مد با استفاده از بازاریابیدیجیتال در سلامت روان افراد با رویکرد ترکیبی سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش مدیریت بهداشت و درمان , العدد 53 , السنة 15 , پاییز 1403 المقاله 12 - Comprehensive performance evaluation of Iranian banking groups: A group two-stages data envelopment analysis Mohammad Sajjad Shahbazifar Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Fereshteh Koushki Iranian Journal of Optimization , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 13 - Machine Learning-driven Group Ranking in Data Envelopment Analysis: Applications in the Banking Sector Mohammad Sajjad Shahbazifar Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Fereshteh Koushki Iranian Journal of Optimization , العدد 4 , السنة 15 , تابستان 2023 المقاله 14 - Comprehensive Performance Evaluation of Iranian Banking Groups: A Group Two-Stages Data Envelopment Analysis Mohammad Sajjad Shahbazifar Reza Kazemi Matin Mohsen Khounsiavash Fereshteh Koushki Iranian Journal of Optimization , العدد 2 , السنة 15 , بهار 2023