فهرس المقالات امیرحسین صمدزاده المقاله 1 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) امیرحسین صمدزاده محمد علی عبدالوند محسن خون سیاوش مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 2 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی 10.30495/jomm.2022.68262.1954 امیرحسین صمدزاده مدیریت بازاریابی , العدد 52 , السنة 16 , پاییز 1400