فهرس المقالات مجید عبدلی المقاله 1 - بررسی تأثیر استفاده از ظرفیتهای سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه) حسین وظیفه دوست مریم عبدلی خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 5 , السنة 5 , زمستان 1393 المقاله 2 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381 مریم عبدلی حسین بوداقی خواجهنوبر رضا رستمزاده فرزین مدرس خیابانی مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1400 المقاله 3 - اثربخشی الگوی بازاریابی رسانههای اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست-گذاران صنعت شیر تهران) 10.30495/jisds.2007.21292 مریم عبدلی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386 المقاله 4 - اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران) مریم عبدلی حسین بوداقی خواجه نوبر رضا رستم زاده فرزین مدرس خیابانی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 5 - بررسی فراوانی آلودگی به تیلریا، بابزیا و آناپلاسما در گاوهای استان البرز به روشهای میکروسکوپی وPCR محمد عبدلی لیدا عبدالمحمدی خیاو پاتوبیولوژی مقایسه ای , العدد 5 , السنة 17 , زمستان 1399