• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • حسین بوداقی خواجه نوبر

    فهرس المقالات حسین بوداقی خواجه نوبر


  • المقاله

    1 - اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)
    مریم عبدلی حسین بوداقی خواجه نوبر رضا رستم زاده فرزین مدرس خیابانی
    مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400

  • المقاله

    2 - Validation of the Pattern of Brand Marketing Efforts on Social Media with Customers in the Dermato-Cosmetic Industry
    20.1001.1.23222301.2021.7.3.14.3
    10.30495/jsm.2021.1942981.1544
    Yones Kafilaleh Hossein Bodaghi Khajeh Noubar Alireza Motemani Aliakbar Peyvasteh
    Journal of System Management , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2021

  • المقاله

    3 - کلان داده و تاثیر آن بر دستیابی صنعت بانکداری ایران به مزیت رقابتی
    10.30495/imj.2022.1937108.1668
    foad Kouhzadi hossin gharebiglou hossin boudaghi khaje nouber yaghoub alavi matin
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 1 , السنة 17 , بهار 2022

  • المقاله

    4 - بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با نوین‌سازی صنایع کوچک
    20.1001.1.27169979.1395.10.2.5.7
    حسین بوداقی خواجه‌نوبر کریم اسگندری رضا رستم‌زاده
    مدیریت بهره‌وری , العدد 37 , السنة 10 , تابستان 1395

  • المقاله

    5 - بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
    20.1001.1.22520104.1400.13.50.4.6
    سارا امیرحصاری حسین عماری حسین قره بیگلو حسین بوداقی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400

  • المقاله

    6 - بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
    آیسان سیفی حسین بوداقی خواجه نوبر
    مجله مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1395

  • المقاله

    7 - بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری
    سیاوش میرزائی میلانی حسین بوداقی خواجه نوبر
    مجله مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 3 , زمستان 1397

  • المقاله

    8 - بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی)
    رقیه خرمی حسین بوداقی
    مجله مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 1 , پاییز 1395

  • المقاله

    9 - ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)
    هما کاوسی کلجاهی حسین بوداقی خواجه نوبر
    مجله مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 2 , تابستان 1396

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول