فهرس المقالات محمدعلی نسیمی المقاله 1 - رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه مهرشاد نسیمی نصراله محمدی محمد علی نسیمی سعید امیرنژاد مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1399 المقاله 2 - عوامل موثر بر سلامت محوری خرید اینترنتی مشتریان در دوران کرونا مجتبی نصیری حسین وظیفه دوست محمد علی نسیمی حسین دیده خانی مدیریت بهداشت و درمان , العدد 39 , السنة 12 , بهار 1400 المقاله 3 - تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویتپذیری مصرفکننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ) محمد علی نسیمی سمیرا پالی مدیریت بازاریابی , العدد 52 , السنة 16 , پاییز 1400 المقاله 4 - پیشایندها و پیامدهای زنجیره تامین سبز: استفاده از روش فراترکیب و بهترین- بدترین 10.30495/imj.2021.681775 Navid Pishkar mohammad ali nasimi maryam rahmaty مدیریت صنعتی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 2021 المقاله 5 - واکاوی عوامل مؤثر بر نوآوری وب سایت های فروش اینترنتی با رویکرد سلامت محوری مشتریان در دوران کرونا با رویکرد کیفی و کمی مجتبی نصیری حسین وظیفه دوست محمد علی نسیمی حسین دیده خانی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1400 المقاله 6 - ارائه مدل بازاریابی گردشگری روستایی با رویکرد کیفی تحلیل تم (مطالعه موردی: شهرستان رودسر) 20.1001.1.25385968.1402.18.2.4.3 عماد صفری سیاهکلرودی ابراهیم عباسی محمد علی نسیمی پرویز سعیدی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , العدد 2 , السنة 18 , تابستان 1402 المقاله 7 - ارائه الگوی کیفیت گزارشگری مالی با تاکید بر ابعاد تیپ شخصیتی و ابعاد جو سازمانی و نقش میانجی سلامت مالی نیما اصانلو محمد رضا پورعلی لاکلایه محمود صمدی لرگانی محمد علی نسیمی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 1 , السنة 7 , بهار 1403