فهرس المقالات سید محمود هاشمی المقاله 1 - تعاملات اجتماعی و جایگاه آن در الگوی ارزیابی اثرات اجتماعی و فرهنگی(پیوست فرهنگی) مراکز تجاری و تفریحی مدرن ، مشهدمال سید محمد حسینی رخشاد حجازی سید علی جوزی سید محمود هاشمی پژوهش های جامعه شناختی , العدد 3 , السنة 17 , پاییز 1402 المقاله 2 - واکاوی مؤلفههای آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران 10.30486/jsre.2022.1943757.2024 هایده بهبودی مجتبی معظمی سید محمود هاشمی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 1 , السنة 19 , بهار 1401 المقاله 3 - بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده https://doi.org/10.71923/ichs.2024.930730 پژمان آهنگرداودی فرزاد آسایش سید محمود هاشمی صدیقه طوطیان ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 51 , السنة 13 , زمستان 1402 المقاله 4 - The Impact of Imported Capital Goods on the Quality of Iranian Goods in the Supply Chain with Emphasis on Resistance Economy (Case Study: Textile Industry) 20.1001.1.17355702.2021.17.2.5.7 10.30495/jiei.2021.1937316.1148 Seyed Mahmoud Hashemi Ali Asghar Ghaybi Journal of Industrial Engineering International , العدد 2 , السنة 17 , بهار 2021 المقاله 5 - ارائه الگوی بهرهوری منابع انسانی قضائی (قضات): الگوی دادهبنیاد علی محمدحسینی رشید ذوالفقاری زعفرانی سیدمحمود هاشمی رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1401 المقاله 6 - بررسی جایگاه فرهنگ دینی و معنویت گرایی در توسعه رفتارهای کارآفرینانه و بهبود فضای کسب و کار در کشور سید محمود هاشمی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1402 المقاله 7 - ارزیابی کسبوکارهای مقاومتی در جهت افزایش میزان رفتارهای تابآورانه در صنایع خدماتی هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزا حسن حسینی سینا نعمتی زاده مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 3 , السنة 14 , پاییز 1402 المقاله 8 - بررسی تأثیر توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه خوارزمی) نعمت آزادی مجتبی معظمی سید محمود هاشمی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1398 المقاله 9 - ارائه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد رفتار محله محور در کلان شهر تهران سید محمود هاشمی احسان یزدانی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1399 المقاله 10 - بررسی عوامل موثر بر ارتقای منزلت و جایگاه جانبازان و معلولین در کشور داود حیدری سید محمود هاشمی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 2 , السنة 6 , تابستان 1394 المقاله 11 - ارائه مدل ارتقای منزلت و جایگاه جانبازان و معلولین در کشور داود حیدری سید محمود هاشمی محسن عامری شهرابی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1400 المقاله 12 - ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران 20.1001.1.22520104.1399.12.46.17.4 احسان یزدانی سید محمود هاشمی عبدالله نعامی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 13 - ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری 20.1001.1.22520104.1398.11.44.17.3 شهرام علی پور سید محمود هاشمی محسن عامری شهرابی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 14 - ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی هدی زینالی سید محمود هاشمی میرزاحسن حسینی سینا نعمتی زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 61 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 15 - بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) 20.1001.1.22520104.1399.12.47.23.2 محمد حبیبی مجتبی معظمی سید محمود هاشمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399 المقاله 16 - بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران 20.1001.1.22520104.1400.13.52.26.2 داود حیدری سید محمود هاشمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 17 - نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) 20.1001.1.22520104.1398.11.42.6.8 احمدعلی بیانی هدش سیدمحمود هاشمی مجتبی معظمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398 المقاله 18 - رابطه هوش فرهنگی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه دهم مدارس پسرانه سلام شهر تهران حمید نادری سید محمود هاشمی مجتبی معظمی پژوهش اجتماعی , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401 المقاله 19 - سطحبندی پیشایندهای رفتار مصرفکننده مبتنی بر رفتار خرید در صنعت نوشیدنی رضا کیانی احسان عابدی سید محمود هاشمی حمیدرضا یزدانی مطالعات کمی در مدیریت , العدد 3 , السنة 15 , پاییز 1403 المقاله 20 - بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده پژمان آهنگرداودی فرزاد آسایش سید محمود هاشمی صدیقه طوطیان ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 51 , السنة 13 , زمستان 1402