فهرس المقالات حسن دهقان دهنوی المقاله 1 - ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) محمدرضا پاکدل شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی مدیریت بازاریابی , العدد 10 , السنة 6 , بهار 1390 المقاله 2 - بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) عادله سمیعی زفرقندی شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی مدیریت بازاریابی , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1394 المقاله 3 - ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی محمد رضا فیضی مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 5 , بهار 1389 المقاله 4 - طراحی مدل مفهومی تولید سبز با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری 10.30495/jest.2022.61223.5411 آفرین رضایی حسن دهقان دهنوی حمید بابائی میبدی علیرضا انوری علوم و تکنولوژی محیط زیست , العدد 12 , السنة 23 , زمستان 1400 المقاله 5 - ارائه مدل مفهومی زنجیره تأمین سبز جهت توسعه پایدار محیط زیست با رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد زهرا دلشاد مژده ربانی حسن دهقان دهنوی مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401 المقاله 6 - مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع حسن دهقان دهنوی زهرا دلشاد مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1398 المقاله 7 - واکاوی مؤلفههای هوش سازمانی در صنعت بیمه با استفاده از نظریه زمینهای و آزمون مدل در بیمه البرز حسین فلسفی نژاد حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1392 المقاله 8 - طراحی زنجیره تأمین چابک با برنامهریزی یکپارچه تولید، انتخاب سفارشات و قیمتگذاری حسن دهقان دهنوی زهرا دلشاد مدیریت زنجیره ارزش , العدد 1 , السنة 3 , تابستان 1397