فهرس المقالات داریوش طهماسبی المقاله 1 - رابطه بین بازاریابی بازیهای رایانهای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی داریوش طهماسبی آقبلاغی علی عابدینی مدیریت بازاریابی , العدد 39 , السنة 13 , تابستان 1397 المقاله 2 - بررسی رابطه بین ارزشهای لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آنها در هنگام سفر با میانجیگری تصویر غذا اصغر مشبکی اصفهانی علی عابدینی داریوش طهماسبی مدیریت بازاریابی , العدد 52 , السنة 16 , پاییز 1400 المقاله 3 - مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایهگذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) 10.30495/jomm.2022.68885.1965 داریوش آقبلاغی طهماسبی میثم فرجی امیر چراغی مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401 المقاله 4 - تأثیر همهگیری بیماری کرونا بر کارایی (واسطه ای و تولیدی) با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی و جهتگیری راهبردی (موردمطالعه: کسبوکارهای کوچک و متوسط استان تهران) 20.1001.1.27169979.1402.17.3.4.7 10.30495/qjopm.2022.1957717.3364 داریوش طهماسبی آقبلاغی هاشم آقازاده مدیریت بهرهوری , العدد 66 , السنة 17 , پاییز 1402 المقاله 5 - اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد(بهرهوری، مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت 20.1001.1.27169979.1398.13.2.3.6 10.30495/qjopm.2019.666874 داریوش طهماسبی هاشم آقازاده امید سلیمان زاده مدیریت بهرهوری , العدد 49 , السنة 13 , تابستان 1398 المقاله 6 - تأثیر سازگاری شغلی بر ارتقای شغلی با میانجیگری خودشیرینی سازمانی و تعدیلکنندگی حمایتشغلی داریوش طهماسبی آقبلاغی زهره رحیمی غلامرضا سلیمی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1398 المقاله 7 - بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) 20.1001.1.22520104.1398.11.44.13.9 غلامرضا سلیمی داریوش طهماسبی آقبلاغی مسعود شعبانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 8 - تأثیر تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی با استفاده از تابع ترنسلوگ 20.1001.1.22516263.1397.7.2.5.6 بهرام سحابی پریسا شاکرپور داریوش طهماسبی اقتصاد توسعه و برنامه ریزی , العدد 1 , السنة 7 , پاییز 1397