فهرس المقالات حمیدرضا سعیدنیا المقاله 1 - طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزشآفرینی برند در صنعت نساجی ایران پرویز علیلو حمیدرضا سعیدنیا علی بدیع زاده مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396 المقاله 2 - ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش اصغر باباپور حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویش مدیریت بازاریابی , العدد 35 , السنة 12 , تابستان 1396 المقاله 3 - بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) ابراهیم حشمتی حمیدرضا سعیدنیا علی بدیع زاده مدیریت بازاریابی , العدد 38 , السنة 13 , بهار 1397 المقاله 4 - طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپآپ در صنعت خردهفروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته 10.30495/jomm.2022.61844.1844 نسا محمدی حمیدرضا سعیدنیا کامبیز حیدرزاده مدیریت بازاریابی , العدد 57 , السنة 17 , زمستان 1401 المقاله 5 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته رضا کوچک پور نصفی حمیدرضا سعیدنیا حمید سعیدی رحیم محترم قلاتی مدیریت بازاریابی , العدد 63 , السنة 19 , تابستان 1403 المقاله 6 - نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن مهسا حمیدپور حمیدرضا سعیدنیا مدیریت بازاریابی , العدد 29 , السنة 10 , زمستان 1394 المقاله 7 - Designing a Customer Experience Management Model in the Field of Car Relief Services (The Mixed Methods Research) 20.1001.1.23222301.2021.7.3.11.0 10.30495/jsm.2021.1943010.1545 Mahmoud Eghbali Hamid Saeedi Hamid reza Saeednia Journal of System Management , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2021 المقاله 8 - Studying the Effective Factors in Brand Value Creation from the Perspective of Customers, Organizations and Stakeholders (Case study: Iranian Textile Industry) 20.1001.1.23222301.2021.7.4.1.2 10.30495/jsm.2021.1943070.1548 Parviz Alilou Hamid Reza Saeednia Ali Badi Zadeh Journal of System Management , العدد 5 , السنة 7 , پاییز 2021 المقاله 9 - ارائه الگوی عناصر شناختی و هیجانی در تبلیغات محیطی اللهیار قاسمی احمد راه چمنی حمید رضا سعید نیا مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1401 المقاله 10 - ارائه مدل بازاریابی الکترونیک بانکداری دیجیتال در ایران فرانک افشین مهر حمید رضا سعید نیا زهرا علیپور درویش منصوره علیقلی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402 المقاله 11 - Investigating the Impact of Word of Mouth Advertising on Customer Experience Management in the Dental Equipment Industry Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process 20.1001.1.22519904.2022.15.2.9.9 10.22094/joie.2022.1945838.1916 Shaghayegh Shakiba Tabar Sina Nematizadeh Hamidreza Saeednia Journal of Optimization in Industrial Engineering , العدد 33 , السنة 15 , پاییز 2022 المقاله 12 - Present and Test the Corporate Social Responsibility Model in the Field of Green Marketing with Emphasis on Brand Affiliation from the Perspective of Organic Products' Consumers 20.1001.1.21595852.2023.13.1.1.7 روزا طاعتی عبدالحمید ابراهیمی حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویشی محمد طالقانی International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 1 , السنة 13 , زمستان 2023 المقاله 13 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0 محمد نافعی لیلا اندرواژ حمیدرضا سعیدنیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 14 - ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک 20.1001.1.22520104.1399.12.46.8.5 اصغر باباپور حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویش مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 15 - راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران 20.1001.1.22520104.1401.14.55.10.9 کاظم محمددوست حمیدرضا سعیدنیا احمد راه چمنی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401 المقاله 16 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4 فروزنده عظیمی حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 27 , بهار 1400