فهرس المقالات حسین وظیفه دوست المقاله 1 - ارایه الگوی مدیریت جذب توریسم سلامت درآینده ایران مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنما رودپشتی آینده پژوهی مدیریت , العدد 1 , السنة 32 , بهار 1400 المقاله 2 - برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی امین اردلان حسین وظیفه دوست هاشم نیکومرام آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398 المقاله 3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران محمد جانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی آینده پژوهی مدیریت , العدد 116 , السنة 30 , بهار 1398 المقاله 4 - شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران) ایلیا امینی نژاد حسین وظیفه دوست افسانه زمانی مقدم آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 30 , زمستان 1398 المقاله 5 - تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت بهروز نعمتی حسین وظیغه دوست کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , العدد 136 , السنة 35 , بهار 1403 المقاله 6 - عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران 10.30495/jmfr.2022.21095 حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا فروزنده عظیمی آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , پاییز 1401 المقاله 7 - شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی فرید غروی حسین وظیفه دوست کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , العدد 135 , السنة 34 , زمستان 1402 المقاله 8 - طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد 10.30495/jmfr.2022.65027.2613 شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , زمستان 1401 المقاله 9 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی 10.30495/jmfr.2022.65043.2618 وحیدرضا میرابی محبوبه پرگو حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست آینده پژوهی مدیریت , العدد 133 , السنة 34 , تابستان 1402 المقاله 10 - ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی عطیه مرادی حسین وظیفه دوست دانش کارآفرینی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 11 - تاثیر قابلیتهای تجارت الکترونیک و کارآفرینی بینالملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکتهای دانش بنیان فاطمه شهدکار وحید کشتی آرای حسین وظیفه دوست دانش کارآفرینی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 12 - رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران شادی ادیبی فرد حسین وظیفه دوست مدیریت بهداشت و درمان , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1389 المقاله 13 - بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله) حسین وظیفه دوست بهروز قلی پور حامد عباسی مدیریت بازاریابی , العدد 30 , السنة 11 , بهار 1395 المقاله 14 - اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی 10.30495/jomm.2023.69893.1980 شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 15 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری حسین وظیفه دوست رضوان امیدزاده مدیریت بازاریابی , العدد 20 , السنة 8 , پاییز 1392 المقاله 16 - ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر سپرده و دارایی بانک سپه در تهیه مدل راهبردی با استفاده از سیستم تصمیمگیری سلسله مراتبی و سیستم معادلات همزمان (مطالعه موردی) مسعود خورانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست دانش سرمایهگذاری , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1401 المقاله 17 - طراحی الگوی اقتصادی خرید کالای ساخت داخل با تاکید بر مقوله های انگیزشی مشتریان روزیتا دادخواه علی حاجیها کامبیز حیدرزاده حسین وظیفه دوست دانش سرمایهگذاری , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1401 المقاله 18 - مدل تأمین مالی فعالیتهای کارآفرینی با رویکرد مشارکت جمعی: مطالعهای از کسبوکارهای دانشبنیان بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی دانش سرمایهگذاری , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1402 المقاله 19 - Conceptualization and Design of a Digital Content Marketing Model Using Structural Equation Approach Kamran Feizi Hormoz Mehrani Hossein Vazifehdust Ehsan Sadeh Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 15 , السنة 8 , بهار 2024 المقاله 20 - طراحی مدل مفهومی اکوسیستم کسبوکارهای استارتآپی حملونقل هوشمند فاطمه کفشدوز محمدی غلامحسین حسینی نیا محمدرضا میگون پوری حسین وظیفه دوست مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 21 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادتجو حسین وظیفه دوست مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401 المقاله 22 - شناسایی عوامل مرتبط با عملکرد شرکتها با تأکید بر برنامههای بازاریابی سبز 20.1001.1.28210050.1400.1.1.3.1 حسین وظیفه دوست مدیریت سبز , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1400 المقاله 23 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 24 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) مهدی نعیمی نظام آباد حسین وظیفه دوست مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1402 المقاله 25 - تأثیر روشهای تأمین مالی کارآفرینی بر مشارکت جمعی در کسب و کارهای دانش بنیان The Impact of Entrepreneurship Financing Methods on Collective Participation in Knowledge-Based Businesses 20.1001.1.25383833.1400.15.57.12.9 10.30495/fed.2021.687930 بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1400 المقاله 26 - طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته 20.1001.1.22520104.1399.12.48.11.2 مهین دولتی میرزاحسن حسینی حسین وظیفه دوست جمشید عدالتیان شهریاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 27 - تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) احمد فلاح حسینی حسین وظیفه دوست احسانه نژاد محمد نامقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1402 المقاله 28 - آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل 20.1001.1.22520104.1398.11.41.4.4 حمید اکبریه حسین وظیفه دوست عباس صالح اردستانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1398 المقاله 29 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) 20.1001.1.22520104.1397.10.39.8.7 مجید هلالی فرد حسین وظیفه دوست مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1397 المقاله 30 - تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.18.3 مهدی نعیمی نظام اباد حسین وظیفه دوست محمد علی عبدالوند بهناز خدایاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 31 - طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنمای رودپشتی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 3 , السنة 29 , پاییز 1402 المقاله 32 - ارائه مدل پیشبینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک 20.1001.1.22285067.1394.21.57.4.5 حسین وظیفه دوست طیبه زنگنه پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 21 , تابستان 1394 المقاله 33 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4 فروزنده عظیمی حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 27 , بهار 1400 المقاله 34 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آیندهپژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8 محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 27 , پاییز 1400 المقاله 35 - بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار 20.1001.1.22285067.1396.23.66.6.9 حسین وظیفه دوست حسین بوداقی خواجه نوبر مریم عبدلی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 23 , پاییز 1396 المقاله 36 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی علی رضا صالحی حسین وظیغه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 30 , بهار 1403 المقاله 37 - گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران مهسا کربلایی حسن حسین وظیفه دوست کریم; حمدی مدیریت عملیات , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 38 - Validation of the National Tax Capacity Model: A Marketing Approach aliasghar torabahmadi Hossein Vazifehdoost Fereydoon Rahnamay Roodposhti International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , العدد 2 , السنة 5 , تابستان 2024 المقاله 39 - رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری نگرشی و رفتاری صنعت گردشگری دریایی استان مازندران با تاکید بر ابعاد آمیخته بازاریابی محمد حسن نسیمی علی اکبر رضایی حسین وظیفه دوست فاطمه عزیز آبادی فراهانی، سید رضا صالحی امیری پژوهش و برنامه ریزی شهری , ستأتي المقالات قريبًا