فهرس المقالات فیروزه حاجی علی اکبری المقاله 1 - ارائه مدل سه وجهی سرمایهگذاری و توسعه کسب و کارهای جدید صنایع تبدیلی با تمرکز بر تقویت بازاریابی الکترونیکی (مطالعه موردی: استان زنجان) بابک مولایی افسانه زمانی مقدم فیروزه حاج علی اکبری دانش سرمایهگذاری , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1401 المقاله 2 - شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل مؤثرناشی از تحریم درتأخیر بهرهبرداری سرمایه گذاران از طرحهای صنعتی با استفاده از تکنیک دلفی و تحلیل ساختاری ( مورد مطالعه شرکتهای صنعتی زنجان ) 10.30495/imj.2021.681615 Firozeh Haji Ali Akbari مدیریت صنعتی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 2021 المقاله 3 - ارائه الگوی بهینه سازی و سیاست گذاری ترکیب کالا در فروشگاه های زنجیره ای مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه 10.71710/imj.2024-923062 پیمان اسکندری هما درودی فیروزه حاجی علی اکبری مدیریت صنعتی , العدد 5 , السنة 18 , زمستان 2024 المقاله 4 - تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان) 20.1001.1.22518827.1398.8.32.3.1 فیروزه حاجی علی اکبری نرگس موسوی جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1398 المقاله 5 - Designing a Model for Intelligent Management of Agri-Businesses Supply Chain سحر اسدزاده منجیلی فیروزه حاجی علی اکبری نبی اله محمدی International Journal of Agricultural Management and Development , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 6 - مدیریت هوشمند زنجیره تأمین محصولات کشاورزی مبتنی بر عوامل توانمندساز فعالان این حوزه و پیامدهای آن 20.1001.1.26456222.1401.5.4.6.6 سحر اسدزاده منجیلی فیروزه حاج علی اکبری نبی اله محمدی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 5 , السنة 5 , زمستان 1401 المقاله 7 - طراحی مدل مبتنی بر اقدامات مؤثر در راستای کنترل رفتارهای انحرافی مخرب نیروی انسانی مجتبی فروز شهرستانی هما درودی فیروزه حاج علی اکبری مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1403 المقاله 8 - تأثیر ارزش درک شده از رویدادهای گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری (مورد پژوهی: شهر زنجان) ساناز سلمان مهاجر فیروزه حاجی علی اکبری جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 51 , السنة 13 , تابستان 1403 المقاله 9 - تأثیر مؤلفههای کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائهدهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ) فیروزه حاجی علی اکبری مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401 المقاله 10 - بررسی تأثیرات عوامل رفتاری مختلف و دانش بیمه ای بر تصمیم گیری خرید بیمه عمر (مورد مطالعه: شرکت بیمه میهن) فیروزه حاجی علی اکبری مدیریت نوآفرینی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1401