List of Articles محمود محمدیان Article 1 - بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر) M. Mohamadian R. Shafiha Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Spring 2008 Article 2 - Identifying Component Themes of the Consumer Products` Brand Personality in Contemporary Iranian Market (A Qualitative Approach) 20.1001.1.23222301.2019.5.4.2.9 Mahmood Mohammadian Aliakbar Afjeh Maghsoud Amiri Mehrzad Kari Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2019 Article 3 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر قابلیت بازاریابی پویا با رویکرد سلسله مراتبی Mahmod Mohammadian Sara Eftekhar Pour Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 1 , Year , Summer 2018 Article 4 - Marketing Strategies for Organic Products in Iran محمود محمدیان محمدعلی داداشی International Journal of Agricultural Management and Development , Issue 2 , Year , Spring 2016 Article 5 - الگوی بومی توسعه بازارگرایی محصولات ارگانیک در ایران 20.1001.1.20086407.1396.9.36.12.3 m.a Dadashi محمود Mohammedan زهره Shahrokh وحید Khashei Agricultural Economics Research , Issue 36 , Year , Winter 2018