List of Articles فرزاد آسایش Article 1 - نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت) 10.30495/jmfr.2022.60639.2473 Elham Zarif chenarani mashhad esfandiar doshmanziari farzad asayesh Future study Management , Issue 132 , Year , Summer 2023 Article 2 - ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا 10.30495/ijpa.2022.66523.10852 Ziba Hosseini Alireza Rousta Farzad Asayesh Nader Gharibnavaz Public Policy In Administration , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 3 - بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) Maria Hoseinzade Shirzili farzad asayesh Mohammad Reza Ghorbanian Jounal of Marketing Management , Issue 53 , Year , Winter 2021 Article 4 - Future Study of Marketing in the Banking Industry with a focus on Blockchain Technology 20.1001.1.23222301.2022.8.4.9.7 10.30495/jsm.2022.1967454.1687 Majid Ahmadi Alireza Rousta Mohammad Hasan Maleki Farzad Asayesh Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2022 Article 5 - Evaluation of Effective Factors on Merit Selection in Government Organizations 10.30495/jsm.2024.2001776.1911 Hashem Shahriari Alireza Rousta Mohamadreza Kashefi Neyshabori Farzad Asayesh Journal of System Management , Issue 2 , Year , Spring 2024 Article 6 - ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده بازاریابی نوآورانه در صنعت بانکداری با تمرکز بر فناوری بلاکچین Majid Ahmadi Alireza Rousta Mohammad Hassan Maleki Farzad Asayesh Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 1 , Year , Summer 2023 Article 7 - بررسی رابطه خلاقیت کارکنان با نوآوری سازمانی در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی: استان تهران) Mansour Torkiantabar Farzad Asayesh Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 8 - بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده Pejman AhangarDavudi Farzad Asayesh Seyed Mahmoud Hashemi Sedigheh Tootian Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 51 , Year , Winter 2024 Article 9 - بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان farzad asayesh Reza Baloo Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 10 - واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) Hossin khorshidvand Mansour Torkiantabar farzad asayesh Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 11 - بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی دانشجویان با اشتیاق آنان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک: مطالعه موردی Mansour Torkiantabar Farzad Asayesh Tooran Bagheri Behavioral Studies in Management , Issue 4 , Year , Autumn 2011 Article 12 - تاثیر تنهایی، نگرانی از سلامت جسمی و همدلی بر قصد تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید در معلولین و افراد ناتوان جسمی مجتبی دستوری علیرضا روستا فرزاد آسایش مجید احمدی Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Spring 1400 Article 13 - تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.9.3 Saeed Eghbal Alireza Rousta Farzad Asayesh Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 2021 Article 14 - بررسی مولفه های بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتلهای جزیره کیش) 20.1001.1.22285067.1401.28.86.5.3 zahra tahmasebpour ALIAKBAR FARHANGI Abdollah Naami FARZAD ASAYESH Strategic Management Researches , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 15 - انقلابی در نوآوری بازاریابی بیمه: بازاریابی پایدار با رویکرد هوش مصنوعی https://doi.org/10.71923/ichs.2024.1119567 elnaz allaf jafari Alireza Rousta farzad asayesh Mahmoud Ahmadi Sharif Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 54 , Year , Autumn 2024 Article 16 - بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر) Mostafa Maneshi farzad Asayesh Journal of Business Management and Information Science , Issue 2 , Year , Winter 2022 Article 17 - واکاوی نقش هوش اخلاقی حسابرسان در تمایل به سوت زنی( افشاگری) 10.30486/FBRA.1403.1126191 Hosin Alidadi farzad asayesh Financial and Behavioral Researches in Accounting , Issue 13 , Year , Summer 2024 Article 18 - Providing a sustainable marketing model in the insurance industry with a focus on artificial intelligence DOI: 10.30495/SJSM.2024.1126217 Elnaz Allaf Jafari علیرضا روستا farzad asayesh محمود احمدی شریف Journal of System Management , Issue 40 , Year , Autumn 2024 Article 19 - بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده Pejman AhangarDavudi Farzad Asayesh Seyed Mahmood Hashemi sedigheh tootian Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 51 , Year , Winter 2024 Article 20 - شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین 10.30495/jedu.2024.31483.6318 Majid Ahmadi alireza rousta Mohammad Hasan Maleki Farzad Asayesh Journal of New Approaches in Educational Administration , Issue 1 , Year , Autumn 2024