• Home
  • Ramin Nasiri

    List of Articles Ramin Nasiri


  • Article

    1 - Leveraging Engaged Parties in SIP Domains of eTOM Framework by using ITSM Reference Model
    Journal of Advances in Computer Engineering and Technology , Issue 5 , Year , Autumn 2016
    the telecommunications industry plays an important role in providing ICT services to a wide range of customers. In addition to individual customers, corporate customers also are user of these services and have an important role to make return on investment for telecom c More
    the telecommunications industry plays an important role in providing ICT services to a wide range of customers. In addition to individual customers, corporate customers also are user of these services and have an important role to make return on investment for telecom companies (Telcos). Therefore, this group of customers should not be ignored by any reason. This is where the Telecom Companies provide special services that named B2B to these customers. The Business Process Framework eTOM is proposed as a telecom. Framework to standardize and mature B2B processes by a separate section called Engaged Parties. In this paper, by using the ITSM Reference Model, we aim to improve the B2B processes in the business process framework already named item. Hereby, considering the ever-increasing Demands and needs of customers (in this paper customers mostly are Enterprises and Companies), and declaring the power inherent while using Customer Relationship Processes of ITSM Reference Model, we aim to complete B2B processes of the eTOM framework while focusing on Telcos. Manuscript profile

  • Article

    2 - کاربرد مدل بلوغ قابلیت یکپارچه CMMI در سازمانهای مدیریت شهری و تعیین سطح توانایی زنجیره تامین کالا و خدمت با استفاده از روش ارزیابی SCAMPI
    Urban Management Studies , Issue 5 , Year , Winter 2018
    مقدمه و هدف پژوهش: مقاله حاضر با هدف ارتقا فرایند و بهبود گردش فعالیتهای مالی و بر اساس یافته ها و نتایج یک بررسی میدانی از منطقه 10 شهرداری تهران تهیه شده است. باتوجه به آنکه بهبود فرایندها سبب افزایش مواردی مانند سرعت پاسخگویی به مشتری، افزایش کارایی، مدیریت بهینه منا More
    مقدمه و هدف پژوهش: مقاله حاضر با هدف ارتقا فرایند و بهبود گردش فعالیتهای مالی و بر اساس یافته ها و نتایج یک بررسی میدانی از منطقه 10 شهرداری تهران تهیه شده است. باتوجه به آنکه بهبود فرایندها سبب افزایش مواردی مانند سرعت پاسخگویی به مشتری، افزایش کارایی، مدیریت بهینه منابع می شود و به همین دلیل سبب بهبود مدیریت شهری میگردد و همچنین از آنجا که CMMI چارچوبی است که تمرکز اصلی اش بر بهبود فرایندها است بنابراین گزینه مناسبی جهت ارتقای گردش فعالیتها به ویژه در حوزه مالی شهرداری ها می باشد روش پژوهش: نوع تحقیق کاربردی توسعه ای بوده است و روش جمع آوری اطلاعات بر مبنای تحقیقات کتابخانه ای و نیز میدانی با استفاده از پرسشنامه به روش دلفی بوده و به جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار minitab استفاده شده است یافته‌ها:. در این مقاله با توجه به ارزیابی صورت گرفته از طریق روش اسکمپی از بین معیارهای منتخب سطح دو و سه قابلیت، این نتیجه حاصل گشت که 5 ناحیه فرایند ارزیابی شده بیشترین تاثیر را در گردش فرایند مالی داشته و سازمان بر اساس سطوح توانایی CMMI در سطح قابلیت یک قراردارد. نتیجه گیری: نتایج تحقیق حاکی از آن است که ارزیابی اسکمپی و اولویت بندی اقدامات بهبود و پیاده سازی فعالیتهای عام و خاص چارچوب بلوغ قابلیت یکپارچه و راهکارهای آن که سبب ارتقا به یک سطح بالاتر میگردد منجر به بهبود مدیریت منابع، بهبود چرخه حیات و کنترل بهتر بر زمانبندی درسازمان های مدیریت شهری می شود. Manuscript profile