• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • عبداله نعامی

    فهرست مقالات عبداله نعامی


  • مقاله

    1 - روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
    مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی
    دانش کارآفرینی , شماره 5 , سال 2 , زمستان 1401

  • مقاله

    2 - طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی
    مجتبی بیات احمد سرداری ناصر آزاد عبداله نعامی
    دانش کارآفرینی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1401

  • مقاله

    3 - برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
    10.30495/enkn.2023.70258.1056
    بیژن علی زاده عبداله نعامی محمد نصراله نیا
    دانش کارآفرینی , شماره 7 , سال 3 , تابستان 1402

  • مقاله

    4 - Presenting the Agricultural Marketing Model with an Emphasis on the Development and Marketing of Medicinal Plants in Iran
    Bijan alizadeh Abdullah Naami Mohammad Nasroallah Nia
    International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , شماره 2 , سال 4 , تابستان 2023

  • مقاله

    5 - Mapping of Soft Drinks Preferences from the Air Travel Customers’ Viewpoint
    20.1001.1.20089562.2021.8.3.8.5
    Alireza Fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa
    Journal of Tourism Hospitality Research , شماره 1 , سال 8 , تابستان 2021

  • مقاله

    6 - The Causal Model of Export Entrepreneurship and Export Market Orientation‎ on Export Performance: a Case Study of Food and Agricultural Products Export Companies
    20.1001.1.23222301.2019.5.4.10.7
    Ali Kazemi Alireza Rousta Abdullah Na'ami
    Journal of System Management , شماره 5 , سال 5 , پاییز 2019

  • مقاله

    7 - Evaluation and Prediction of International Marketing Management Factors for Wind Renewable Energy Equipment
    20.1001.1.23222301.2022.8.1.6.8
    10.30495/jsm.2022.1943336.1558
    Reza Mohatdi Abdollah Naami Alireza Rousta Ebrahim Albonaiemi
    Journal of System Management , شماره 1 , سال 8 , زمستان 2022

  • مقاله

    8 - Proposing a Customer Experience Management Model Based on the Grounded Theory Approach in Aviation Industry (Case study: Taban Airline)
    20.1001.1.23222301.2022.8.2.3.7
    10.30495/jsm.2022.1945579.1576
    Mohammad Sadeghi Far Azar Kaffashpoor Abdollah Naami
    Journal of System Management , شماره 2 , سال 8 , بهار 2022

  • مقاله

    9 - ارائه الگوی بهینه سازی محصول نوشیدنی برای مشتریان شرکت های هواپیمایی ایران با روش تحلیل جریمه
    Alireza Fayazi Abdullah Naami Reza Aghamusa
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , شماره 4 , سال 15 , پاییز 2020

  • مقاله

    10 - The impact of internet marketing on the export development for Agricultural Products in Food Companies
    20.1001.1.2676640.2020.4.2.12.1
    Mitra Tavassoli Abdullah Naami
    Agricultural Marketing and Commercialization Journal , شماره 1 , سال 4 , بهار 2020

  • مقاله

    11 - طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقه‌ای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور)
    عبدالعلی عامری عبداله نعامی بیتا تبریزیان
    مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1400

  • مقاله

    12 - عوامل موثر بر اشتغال و بیکاری زنان در دوران کرونا با رویکرد سبک زندگی (مطالعه موردی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران)
    10.30495/jwsf.2021.1937320.1597
    میترا توسلی عبدالله نعامی
    زن و مطالعات خانواده , شماره 2 , سال 15 , تابستان 1401

  • مقاله

    13 - Positioning a Beverage to Introduce in Iran Airline Industry by Sensory Analysis
    alireza fayazi Abdollah Naami Reza Aghamusa
    Journal of Industrial Strategic Management , شماره 4 , سال 7 , بهار 2022

  • مقاله

    14 - طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها
    میترا توسلی عبداله نعامی ناصر آزاد
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 12 , سال 4 , بهار 1404

  • مقاله

    15 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
    یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبداله نعامی لیلا کریمیان
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 9 , سال 3 , تابستان 1403

  • مقاله

    16 - Analysis the Position of Cognitive Components of Media Literacy in the Optimal use of Social Media (Case study: adolescents in Tehran)
    نازنین نهرور Ali Akbar Farhangi Bahram Alishiri Abdollah Naami
    International Journal of Political Science , شماره 35 , سال 12 , تابستان 2022

  • مقاله

    17 - ترسیم نقشه ارزش ذهنی مشتریان ایرلاین های ایران در مصرف نوشیدنی حین پرواز با روش زیمت
    علیرضا فیاضی عبداله نعامی رضا آقاموسی
    مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 4 , سال 3 , پاییز 1391

  • مقاله

    18 - ارائه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد رفتار محله محور در کلان شهر تهران
    احسان یزدانی سید محمود هاشمی عبداله نعامی
    مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 2 , سال 11 , تابستان 1399

  • مقاله

    19 - ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل
    10.30495/ecomag.2023.1984042.1065
    بیژن علی زاده عبدالله نعامی محمد نصراله نیا
    اقتصاد محاسباتی , شماره 7 , سال 2 , تابستان 1402

  • مقاله

    20 - مدل بومی رفتار مصرف‌کننده در بازار کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) مبتنی بر تئوری ارزش
    10.30495/fed.2023.707993
    بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا
    اقتصاد مالی , شماره 5 , سال 17 , زمستان 1402

  • مقاله

    21 - ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته"
    10.30495/fed.2023.698856
    حامد اصل روستا عبدالله نعامی عبدالحمید حاجی پور شوشتری احمد سرداری
    اقتصاد مالی , شماره 5 , سال 16 , زمستان 1401

  • مقاله

    22 - ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
    20.1001.1.22520104.1399.12.46.17.4
    احسان یزدانی سید محمود هاشمی عبدالله نعامی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1399

  • مقاله

    23 - تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران)
    20.1001.1.22520104.1399.12.48.20.1
    مجید کثیرلو عبدالله نعامی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1399

  • مقاله

    24 - شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی)
    مصطفی احمدزاده عبداله نعامی سید محمود هاشمی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1402

  • مقاله

    25 - مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی)
    بهمن نقدی عبدالله نعامی ناصر آزاد محمد نصراله نیا
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 62 , سال 16 , تابستان 1403

  • مقاله

    26 - رابطه ظرفیت جذب با عملکرد نوآورانه شرکت: با نقش میانجی نوآوری باز (مورد کاوی: کارکنان شرکت¬های دانش بنیان واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
    عبداله نعامی معصومه لطیفی بنماران امين اردلان مریم حسینی
    پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , شماره 29 , سال 14 , تابستان 1402

  • مقاله

    27 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
    یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیان
    دانش بازاریابی و علم اطلاعات , شماره 1 , سال 2 , بهار 1402

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود